Eric Shanks

اریک شنکس یک معمار راه حل با بیش از 15 سال تجربه مرکز داده با تمرکز بر ابر ترکیبی و اتوماسیون است. او دارای برخی از بالاترین تمایزات صنعت از جمله دو مجوز VMware Certified Design Expert (VCDX # 195) و بسیاری دیگر در انواع راه حل ها از جمله مایکروسافت ، سیسکو ، خدمات وب آمازون و غیره است. اریک از طریق کار خود به عنوان یک عضو جامعه تبدیل شده است. رهبر ، وبلاگ نویس و نماینده مکرر روز Tech Field Group گروه کاربران VMware شیکاگو (VMUG). وی سخنران اصلی در چندین بخش از VMUG و در کنفرانس VMware ، VMworld در سراسر کشور بوده است. او بخشی از پادکست های جامعه مانند "The Datanaughts" بوده است و همچنین برای پوشش نمایش های محصول مانند کنفرانس HPE’s Discovery دعوت شده است.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع با vRealize Automation 7

Getting Started with vRealize Automation 7

vRealize Automation یک سیستم عامل محبوب مدیریت ابر است که برای استقرار بارهای کاری بین ابرها و کنترل آنها مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره اصول پشت راه حل vRA را به شما می آموزد و شما را در توانایی های آن سریع می کند.


آموزش گسترش قابلیت های vRealize Automation 7

Extending the Capabilities of vRealize Automation 7

vRealize Automation یک بستر گسترده برای استقرار زیرساخت ها به عنوان یک سرویس است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک نصب اولیه از vRA را انجام دهید و آن را در محیط شرکت خود ادغام کنید.