Jason Helmick

دوره های این مدرس:

آموزش جلسات PowerShell & DevOps Global Summit 2016

PowerShell & DevOps Global Summit 2016 Sessions

در این جلسات عمیق اجلاس جهانی PowerShell & DevOps 2016 ، نکات و ترفندهای پیشرفته از متخصصان برجسته PowerShell و اعضای تیم اصلی PowerShell را کشف کنید.


آموزش آگاهی از امنیت: دستگاه های موبایل

Security Awareness: Mobile Devices

تلفن ها تبدیل به دستگاه های محاسباتی قابل حمل شده اند که حاوی اطلاعات فوق العاده ای در مورد زندگی شخصی و کاری ما هستند. داده های موجود در تلفن ، رایانه لوحی یا هر دستگاه آینده شما ممکن است برای مجرمان هدف قرار گیرد.


آموزش Play by Play: بستر برنامه در ویندوز سرور 2016

Play by Play: The Application Platform in Windows Server 2016

توسعه برنامه ها برای Nano Server مزایای بسیاری دارد. در این دوره ، اندرو میسون از تیم ویندوز سرور در مایکروسافت در مورد این مزایا و نحوه ارائه Nano Server فقط به اندازه کافی سیستم عامل برای برنامه های توزیع شده نسل بعدی بحث می کند.


آموزش Windows Server 2012 R2 (70-410) Hyper-V را پیکربندی کنید

Windows Server 2012 R2 (70-410) Configure Hyper-V

این دوره هفتمین دوره آموزشی در هفت مسیر است که امتحان 70-410 مایکروسافت را پوشش می دهد. این دوره نحوه ایجاد و پیکربندی تنظیمات ماشین مجازی ، ایجاد و پیکربندی فضای ذخیره سازی ماشین مجازی و ایجاد و پیکربندی ...


آموزش Windows Server 2012 R2 (70-410) MCSA و آزمون 70-410

Windows Server 2012 R2 (70-410) MCSA and the 70-410 Exam

این دوره برای اولین بار در مسیر یادگیری هفت دوره است که آزمون 70-410 مایکروسافت را پوشش می دهد. این دوره نحوه نصب سرورها ، پیکربندی سرورها و پیکربندی حافظه محلی را بررسی می کند.


آموزش SSCP®: واکنش و بازیابی حادثه

SSCP®: Incident Response and Recovery

این پنجمین دوره از هشت دوره است که اهداف سیستم‌های دارای گواهینامه امنیت (SSCP) آوریل 2015 را پوشش می‌دهد. این دوره به بررسی مشارکت در مدیریت حادثه، درک و حمایت از تحقیقات پزشکی قانونی، و درک و حمایت از طرح تداوم کسب و کار و طرح بازیابی بلایا می پردازد.


آموزش اجرای Microsoft PowerShell فقط مدیریت کافی (JEA)

Implementing Microsoft PowerShell Just Enough Administration (JEA)

این دوره اجرای PowerShell Just Enough Administration (JEA) را پوشش می دهد. شما خواهید آموخت که چگونه حقوق و امتیازات مدیریت بیش از حد را برای امنیت بهتر محیط خود کاهش دهید.


آموزش آگاهی امنیتی: در عمل و بازبینی

Security Awareness: In Practice and Review

تقریباً هر روز آن را در اخبار، یک حمله سایبری دیگر و انتشار داده های حساس می بینید. به روز نگه داشتن و پیروی از شیوه های خوب اولیه به جلوگیری از افشای اطلاعات حساس کمک می کند.


آموزش SSCP®: کنترل های دسترسی

SSCP®: Access Controls

این دومین دوره از هشت دوره‌ای است که اهداف سیستم‌های دارای گواهینامه امنیتی (SSCP) آوریل 2015 را پوشش می‌دهد. این دوره به بررسی نحوه پیاده‌سازی مکانیزم‌های احراز هویت، اجرای معماری‌های اعتماد اینترنتی، مشارکت در چرخه حیات مدیریت هویت و پیاده‌سازی کنترل‌های دسترسی می‌پردازد.


آموزش هک اخلاقی: رمزنگاری

Ethical Hacking: Cryptography

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزشی معتبر نیست EC-Council. اصول رمزنگاری و الزامات آن و موارد دیگر را بیاموزید. این دوره بخشی از سری هک اخلاقی است.


آموزش SSCP®: امنیت شبکه و ارتباطات

SSCP®: Network and Communications Security

ایمن سازی شبکه ها و فناوری های مخابراتی را بیاموزید.


آموزش SSCP®: مقدمه و الزامات امتحان

SSCP®: Introduction and the Exam Requirements

این اولین دوره از هشت دوره آموزشی است که اهداف سیستم‌های دارای گواهینامه امنیت (SSCP) آوریل 2015 را پوشش می‌دهد. این دوره به معرفی آزمون کاردان گواهی امنیت سیستم، مسیر یادگیری Pluralsight و مرحله 6 می‌پردازد.


آموزش Microsoft Azure Stack Hub Development: شروع به کار

Microsoft Azure Stack Hub Development: Getting Started

آیا علاقه مند به توسعه راه حل های طراحی شده برای اجرا در Microsoft Azure Stack هستید؟ در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه شروع به توسعه و نوسازی برنامه ها در بستر ابری ، Azure Stack کنید.


آموزش بازی با بازی: پروژه های منبع باز از تیم PowerShell

Play by Play: Open Source Projects from the PowerShell Team

در این دوره ، عضو تیم PowerShell ، Joey Aiello ، برخی از ابزارهای منبع باز هیجان انگیز موجود در PowerShell را نشان می دهد ، از جمله پلاگین Visual Studio Code ، ماژول های تست Pester و گالری خصوصی PowerShell.


آموزش ویندوز سرور 2012 R2 (70-410) خدمات شبکه اصلی

Windows Server 2012 R2 (70-410) Core Network Services

این دوره سومین دوره آموزشی از هفت دوره است که آزمون 70-410 مایکروسافت را پوشش می دهد. این دوره نحوه پیکربندی آدرس دهی IPv4 و IPv6 ، استقرار و پیکربندی سرویس های DHCP و استقرار و پیکربندی سرویس DNS را بررسی می کند.


آموزش Play by Play: The Science Behind Microsoft Exams

Play by Play: The Science Behind Microsoft Exams

در این Play by Play، می آموزید که چگونه مایکروسافت در مورد سنجش مهارت ها با آزمون های صدور گواهینامه خود فکر می کند و روش هایی که می توانید بهتر برای قبولی در یک امتحان آماده شوید.


آموزش زیرساخت از کد: تصویر بزرگ

Infrastructure from Code: The Big Picture

زیرساخت های Code با ارائه مدیریت و تهیه مرکز داده از طریق پرونده های پیکربندی خوانده شده ماشین ، مشکلات انسانی را برطرف می کند. این یک مرکز داده تکرارپذیر ، قابل بازیابی و اغلب با امنیت بیشتر را فراهم می کند.


آموزش آگاهی امنیتی: مفاهیم اساسی و اصطلاحات

Security Awareness: Basic Concepts and Terminology

گزارش های حملات سایبری حاوی اطلاعات زیادی است، اما آیا معنای حملات را درک می کنید؟ در مورد مفاهیم اساسی و واژگان امنیت سایبری و چگونگی کمک به جلوگیری از حمله آینده یا توقف آن در مسیر آن بیاموزید.


آموزش SSCP®: عملیات و مدیریت امنیتی

SSCP®: Security Operations and Administration

این سومین دوره از هشت دوره است که اهداف سیستم‌های دارای گواهینامه امنیت (SSCP) آوریل 2015 را پوشش می‌دهد. این دوره کدهای اخلاقی، درک مفاهیم امنیتی، نحوه مستندسازی و اجرای کنترل‌های امنیتی، مشارکت در مدیریت دارایی‌ها، مدیریت تغییر و اجرای انطباق با کنترل‌ها را بررسی می‌کند. این دوره همچنین آموزش آگاهی امنیتی و عملیات امنیت فیزیکی را مورد بحث قرار می دهد.


آموزش SSCP®: سیستم ها و امنیت برنامه ها

SSCP®: Systems and Application Security

شناسایی و تجزیه و تحلیل کدها و فعالیت های مخرب، پیاده سازی و اجرای امنیت دستگاه نقطه پایانی، راه اندازی و پیکربندی امنیت ابری، ایمن سازی سیستم های کلان داده، و اجرای و ایمن سازی محیط های مجازی را بیاموزید.


آموزش آگاهی از امنیت: بدافزار در محل کار

Security Awareness: Malware at Work

حملات بدافزار که اغلب به عنوان چیزی که شما می خواهید مبدل می شود ، همیشه مشهود نیست. بیاموزید که چگونه از طریق تبلیغات یا پیوندهای بازشوی ساده و از نگه داشتن داده های خود برای باج ، از حملات بدافزار در ایجاد اختلال یا از کار انداختن سیستم شما جلوگیری کنید.


آموزش آگاهی از امنیت: محافظت و تخریب داده های قابل حمل

Security Awareness: Portable Data Protection and Destruction

در این جامعه موبایل ، شما نیاز دارید که داده های خود را در هر کجا که بروید در دسترس شما باشد. این ممکن است شامل داده های شرکت شما یا داده های شخصی شما باشد. بیاموزید که چگونه این داده ها را از چشم کنجکاو مجرم سایبری شناسایی و محافظت کنید.


آموزش آگاهی از امنیت: شناسایی اطلاعات قابل شناسایی شخصی

Security Awareness: Identifying Personally Identifiable Information

ارزش اطلاعات قابل شناسایی شخصی به قدری زیاد است که مجرمان اینترنتی روشهای زیادی برای بدست آوردن این اطلاعات ابداع کرده اند. یادگیری اقدامات احتیاطی اساسی می تواند از انتشار اطلاعات بیش از حد جلوگیری کند.


آموزش SSCP®: شناسایی، نظارت و تجزیه و تحلیل ریسک

SSCP®: Risk Identification, Monitoring, and Analysis

این چهارمین دوره از هشت دوره است که اهداف سیستم‌های دارای گواهینامه امنیت (SSCP) آوریل 2015 را پوشش می‌دهد. این دوره به بررسی فرآیند مدیریت ریسک، فعالیت های ارزیابی امنیتی، حفظ سیستم های نظارت و تجزیه و تحلیل نتایج نظارت می پردازد.


آموزش امنیت برای سرور CompTIA + (SK0-004)

Security for CompTIA Server+ (SK0-004)

این دوره اهداف امنیتی ، دامنه 4.0 را برای آزمون + سرور CompTIA پوشش می دهد.


آموزش بازی با بازی: مقیاس الاستیک و سازگاری با Azure Automation DSC

Play by Play: Elastic Scale and Consistency with Azure Automation DSC

در این دوره ، شما مشکلات مشترکی را که مقیاس کششی و سازگار می تواند حل کند ، خواهید آموخت. شما یک گام در فرایند DevOps برداشته و یاد خواهید گرفت که چگونه زیرساخت هایی را با ARM Templates ایجاد کنید ، چگونه ماشین های مجازی ایجاد شده را مقیاس بندی کنید ...


آموزش Microsoft Azure Stack: The Big Picture

Microsoft Azure Stack: The Big Picture

این دوره برای علاقه مندان به فناوری های Cloud برای تجارت خود طراحی شده است ، اما نگرانی های امنیتی یا انطباق با آنها نیاز به راه حل های داخلی دارد.


آموزش آگاهی از امنیت: شبکه های اجتماعی

Security Awareness: Social Networking

همکاری پیشرفته با سایر کارمندان و مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی می تواند منجر به تجارت بهتر شود ، اما ممکن است خطرات جدی برای تجارت ، خود و خانواده شما باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از حملات شبکه های اجتماعی جلوگیری کنید.


آموزش مبانی خدمات ابر Oracle Compute

Oracle Compute Cloud Service Foundations

با Oracle Compute Cloud Service هزینه ها را کاهش دهید ، امنیت را بهبود بخشید و زیرساخت های مقیاس پذیر خود را در ابر ایجاد کنید.


آموزش عیب یابی برای CompTIA Server + (SK0-004)

Troubleshooting for CompTIA Server+ (SK0-004)

این دوره اهداف عیب یابی ، دامنه 7.0 ، برای آزمون + سرور CompTIA را پوشش می دهد.


آموزش SSCP®: رمزنگاری

SSCP®: Cryptography

در این دوره شما یاد می گیرید که مفاهیم اساسی رمزنگاری را درک کرده و به کار ببرید، زبان آموز الزامات رمزنگاری را درک می کند و پروتکل های امن را درک کرده و پشتیبانی می کند، زبان آموز عمل کرده و اجرا می کند.


آموزش ایجاد محیط های توسعه پشته Microsoft Azure

Creating Microsoft Azure Stack Development Environments

آیا می خواهید در برنامه نویسی برنامه های خود برای Cloud و Azure Stack شیرجه بزنید؟ در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک محیط برای Azure و Azure Stack را با موفقیت توسعه دهید.


آموزش پخش توسط Play: نانو سرور

Play by Play: Nano Server

Nano Server یکی از جدیدترین و موردانتظارترین نسخه های پلتفرم ویندوز سرور است. در این دوره، اندرو میسون از تیم سرور و خدمات ویندوز، ویژگی های کلیدی نانو سرور را مورد بحث قرار می دهد و نشان می دهد که چرا سرور آینده همه خواهد بود.


آموزش بازی با بازی: Microsoft Open Source PowerShell در Linux و Mac

Play by Play: Microsoft Open Source PowerShell on Linux and Mac

این دوره موارد ضروری کار با PowerShell در لینوکس و مک ، از cmdlets تا کار با توابع پیشرفته و پیکربندی حالت دلخواه را به شما نشان می دهد.


آموزش آگاهی امنیتی: فیشینگ - چگونه هکرها اسرار شما را دریافت می کنند

Security Awareness: Phishing - How Hackers Get Your Secrets

ارتباطات معمولی و روزمره مانند ایمیل، وب سایت ها و تماس های تلفنی می تواند به طور بالقوه یک مجرم سایبری باشد که تلاش می کند شما را برای افشای اطلاعات فریب دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از خود و شرکت خود در برابر حملات فیشینگ محافظت کنید.


آموزش نقش ها و ویژگی های سرور Windows Server 2012 R2 (70-410)

Windows Server 2012 R2 (70-410) Server Roles and Features

این دوره پنجمین دوره در مسیر یادگیری هفت دوره است که آزمون 70-410 مایکروسافت را پوشش می دهد. این دوره نحوه پیکربندی مدیریت از راه دور ، ایجاد و پیکربندی سهام و پیکربندی خدمات چاپ و اسناد را بررسی می کند.


آموزش بازی با بازی: Just Enough Administration (JEA)

Play by Play: Just Enough Administration (JEA)

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه نقش ها را تعریف کنید و نقاط پایانی JEA را ایجاد کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه این نقاط انتهایی محدود شده در JEA را ثبت کرده و آزمایش کنید و چگونه می توانید گزارش ها و معاملات کاربردی دقیق را بررسی کنید.