Tyler Maynard

تایلر مینارد یک توسعه دهنده AEM ، کارآفرین و استاد الحاقی مستقر در سالت لیک سیتی ، UT است. او شروع خود را در رسانه های دیجیتال در Backcountry.com به عنوان تهیه کننده تصویر آغاز کرد اما با گذشت سالها علاقه خود را در توسعه ، طراحی و UX ، بدون ترتیب خاصی پیدا کرد. این که آیا او به دانشجویان محلی در مورد جریانهای موجود در Node.js یا توسعه دهندگان هواپیما به چرخه عمر پیچیده AEM آموزش می دهد ، او همیشه به دیگران در یافتن راه حل از طریق فناوری کمک می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش گسترش Adobe Experience Manager Advanced

Extending Adobe Experience Manager Advanced

AEM بر روی OSGi ، Sling و مخزن محتوای جاوا ساخته شده است. این دوره به شما آموزش می دهد که از این فناوری ها برای گسترش AEM استفاده کنید.


آموزش اجزای پشته کامل ساختمان AEM

AEM Building Full Stack Components

بیاموزید چرخه عمر ارائه AEM را به راه حل های معماری مبتنی بر طرح ها ببندید. شما برای ساخت ساختارهای محتوایی که از نقطه انتهایی API به عنوان JSON بازگردانده می شوند ، با اجزا، ، الگوهای قابل ویرایش و ویژگی های صفحه کار خواهید کرد.


آموزش گفتگوی پیشرفته Adobe Experience Manager با Granit UI

Adobe Experience Manager Advanced Dialogs with Granite UI

گفتگوها م keyلفه اصلی تألیف تجربیات دیجیتالی با Adobe Experience Manager است. این دوره به شما یاد می دهد که گفتگوی سفارشی AEM ، از جمله Granite UI ، ساختار گره محاوره ای ، اعتبار سنجی ورودی و ردیابی ورودی به JCR AEM را ایجاد کنید.


آموزش وب سایت ها و م Managerلفه ها را در Adobe Experience Manager Advanced توسعه دهید

Develop Websites and Components in Adobe Experience Manager Advanced

Adobe Experience Manager یک سیستم مدیریت محتوای سطح شرکت است. این دوره روشهای پیشرفته برای توسعه وب سایتها ، از جمله استفاده از شبکه پاسخگو AEM ، توسعه م developmentلفه محتوای پیشرفته ، رفع اشکال و آزمایش را به شما می آموزد.


آموزش اصول ساخت و ساز از پروژه ها در AEM

Fundamentals of Building from Projects in AEM

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه بسته های Adobe Experience Manager (AEM) را ایجاد و اشکال زدایی کنید و اینکه چگونه می توانید از آنها برای وارد کردن و صادرات محتوا به و از مخزن Java Aent Java (JCR) استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Experience Manager، Maven.


آموزش وب سایت ها و مonلفه ها را در Adobe Experience Manager توسعه دهید

Develop Websites and Components in Adobe Experience Manager

Adobe Experience Manager یک سیستم مدیریت محتوای سطح شرکت است. این دوره اصول توسعه وب سایت ها با استفاده از AEM ، از جمله توسعه م componentلفه های ساختار ، درک Apache Sling و JCR و استفاده از HTL را به شما آموزش می دهد.