Ivan Gavryliuk

ایوان یک معمار فنی و مشاور ابری مستقر در لندن ، انگلستان است و بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و توسعه برنامه ها روی طیف گسترده ای از پشته ها دارد ، البته فقط به مایکروسافت محدود نمی شود. اگرچه تخصص مورد نظر وی معماری باطن و رایانش ابری است ، ایوان تقریباً با تقریباً همه فناوری های مهم مایکروسافت به صورت حرفه ای کار کرده است. امروز ، او از ابرهای عمومی به خصوص Microsoft Azure و گسترش دانش در مورد معماری مقیاس پذیر ، کد تمیز ، طراحی تکراری ، فرهنگ ریز سرویس و DDD هیجان زده است. مشتریان او از شرکت های نوپا گرفته تا سازمان های دولتی و رویداد خود مایکروسافت متغیر هستند.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از پارچه لاجورد خدمات در تولید

Using Azure Service Fabric in Production

توسعه یک برنامه کاربردی برای Azure Service Fabric تنها بخشی از یک سفر موفق است. این دوره شما را در سایر مواردی که باید بدانید تا خوشه ها و برنامه های کاربردی خود را به تولید برسانید ، راهنمایی خواهد کرد.


آموزش ساخت یک برنامه کاربردی با مش پارچه Azure Service

Building an Application with Azure Service Fabric Mesh

با جدیدترین چارچوب ریز سرویس Microsoft Azure Service Fabric Mesh ، که به طور کامل نیاز به مدیریت زیرساخت را برطرف می کند و از استانداردهای باز برای ارکستراسیون میکروسرویس پیروی می کند ، سرعت کافی را کسب کنید.


آموزش اندازه‌گیری و نظارت بر عملکرد برای برنامه‌های NET 6

Performance Measuring and Monitoring for .NET 6 Applications

این دوره به شما در مورد نظارت بر عملکرد برنامه در NET 6 می آموزد. شما در مورد API های چند پلتفرمی مدرن و ابزارهای موجود در NET 6 و نحوه اعمال آنها در برنامه های در حال تولید را خواهید آموخت.


آموزش درک مدلهای برنامه نویسی پارچه خدمات لاجوردی

Understanding the Programming Models of Azure Service Fabric

مایکروسافت پلت فرم ریز سرویس خود را به نام Azure Service Fabric منتشر کرده است. در این دوره ، شما اصول Azure Service Fabric و نحوه ساخت برنامه های کاربردی خود را با هر پیچیدگی و مقیاسی فرا خواهید گرفت.