Erin Stellato

ارین استلاتو یک مشاور اصلی با SQLskills و SQL Server MVP است. وی از سال 2003 به عنوان حرفه ای SQL Server کار کرده و 12 سال از زندگی حرفه ای خود را در دو شرکت نرم افزاری مختلف گذرانده است. ارین هنگام تکمیل M.S علاقه خود را به داده های همه چیز پیدا کرد. در کنترل موتور در دانشگاه میشیگان. هنگامی که وارد حوزه IT شد ، قدرت پایگاه های داده رابطه ای را کشف کرد. در طول فعالیت IT خود ، ارین برای پشتیبانی از راه حل های تجاری در صنایع مختلف از جمله مراقبت های بهداشتی ، بیمه ، دارایی و دولت با مشتریان ، کاربران و همکاران همکاری نزدیک داشته است. این تجارب فرصت هایی را برای دیدن پیاده سازی های متنوع ، عیب یابی مشکلات مربوط به سخت افزار ، راهنمایی در مورد پیکربندی و طراحی و ارائه مشاوره در مورد بهینه سازی ، در دسترس بودن و بازیابی فراهم کرده است. جای تعجب نیست که منافع ارین شامل موارد داخلی ، تنظیم عملکرد ، در دسترس بودن زیاد و بازیابی فاجعه است. بیش از هر چیز ، او دوست دارد بداند SQL Server چگونه کار می کند ، بنابراین می تواند با خراب شدن آن را برطرف کند. ارین عضو فعال جامعه SQL Server است. وی در حال حاضر فصل مجازی PASS Performance را اجرا می کند و در گروه کاربران سرور SQL اوهایو درگیر است. او همچنین در گروه های کاربری ، SQLSat Saturdays و PASS Summit ، و وبلاگ هایی درباره تجربیات خود را در وبلاگ شخصی خود (http://www.erinstellato.com) و SQLskills ارائه می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش توسعه و استفاده از برنامه های ISV SQL Server

Developing and Deploying SQL Server ISV Applications

بیاموزید که چگونه از SQL Server به درستی در برنامه های خود استفاده کنید ، از مشکلات رایج در طراحی ، امنیت ، کدگذاری ، عملکرد و نصب اجتناب کنید ، قابل استفاده برای توسعه دهندگانی که از SQL Server 2005 به بعد استفاده می کنند


آموزش SQL Server: تجزیه و تحلیل عملکرد پرس و جو برای توسعه دهندگان

SQL Server: Analyzing Query Performance for Developers

این دوره به شما آموزش می دهد همه چیزهایی را که باید به عنوان یک توسعه دهنده بدانید تا شروع به درک برنامه های پرس و جو و بهبود عملکرد پرس و جو کنید. به غیر از توسعه دهندگان ، این دوره برای هر کس که مسئول عملکرد SQL Server است نیز قابل استفاده است.


آموزش پشتیبانی از برنامه های ISV SQL Server

Supporting SQL Server ISV Applications

بیاموزید که چگونه به درستی از برنامه های مبتنی بر SQL Server 2005 به بعد پشتیبانی کنید ، در ادامه از دوره توسعه و استقرار برنامه های SQL Server ISV استفاده کنید.


آموزش SQL Server: معیار گذاری و پایه گذاری

SQL Server: Benchmarking and Baselining

بیاموزید که چگونه یک نمونه SQL Server را محک بزنید و یک پایه عملکرد برای مقایسه در برابر عیب یابی ساده ، قابل استفاده برای توسعه دهندگان ، DBA ها و هر کسی که از SQL Server از SQL Server 2005 به بعد استفاده می کند ، ایجاد کنید.


آموزش SQL Server: درک و استفاده از دستورات DBCC

SQL Server: Understanding and Using DBCC Commands

این دوره به شما می آموزد که از کدام دستورات DBCC برای بهبود محیط تولید در SQL Server استفاده کنید. نسخه های نمایشی نحوه استفاده از دستورات DBCC ، همراه با جایگزینی اشیا Management مدیریت پویا و همچنین سناریوهای مربوط به زمان استفاده از آنها را مشاهده خواهید کرد.


آموزش SQL Server: جایگزینی Profiler با Extended Events

SQL Server: Replacing Profiler with Extended Events

از دانش خود از Profiler و Trace برای کمک به یادگیری نحوه استفاده موثر از جایگزین آنها استفاده کنید: رویدادهای توسعه یافته. اگر از Trace یا Profiler در SQL Server در هر ظرفیتی استفاده می کنید، این دوره به شما مربوط می شود.


آموزش SQL Server: مقدمه ای بر Query Store

SQL Server: Introduction to Query Store

یکی از مورد انتظارترین ویژگی های جدید در SQL Server 2016 Query Store است. از آن به عنوان "ضبط کننده پرواز" برای SQL Server یاد می شود زیرا اطلاعات پرس و جو، یعنی طرح های پرس و جو و آمار زمان اجرا را ردیابی می کند.


آموزش SQL Server: تنظیم خودکار در SQL Server 2017 و Azure SQL Database

SQL Server: Automatic Tuning in SQL Server 2017 and Azure SQL Database

دنیای جدیدی از ویژگیهای خودکار در SQL Server ، مبتنی بر داده ها وجود دارد که برای سهولت کار در حرفه حرفه ای داده ها طراحی شده اند و در این دوره همه چیزهایی را که برای شروع استفاده از آنها باید بدانید فرا خواهید گرفت.