Dan Anderegg

Dan Anderegg یک آهنگساز مستقل ، مربی فن آوری موسیقی ، مربی پیانو ، و یک ویرایشگر تمام وقت در Pluralsight.com است که با بسیاری از نویسندگان برای بهبود کیفیت کلی صدای آنها کار می کند. موسیقی و ضبط شده های او در نمایش های تلویزیونی عمده شبکه آمریکایی پخش می شود. وی دارای مدرکی در زمینه اجرای پیانو و دیگری در زمینه تولید موسیقی فیلم است. او در بنیاد Emmy’s کارآموزی کرد ، و سپس شروع به کمک به آهنگسازان و نوشتن موسیقی برای آنها در لس آنجلس قبل از شروع کار خود کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر Logic Pro X

Introduction to Logic Pro X

Logic Pro X یک ایستگاه کاری دیجیتال صوتی است که با هر جای دیگر رقابت می کند. در این دوره ، تمام موارد لازم برای شروع آهنگسازی ، ضبط ، ویرایش ، تولید و اشتراک موسیقی خود را فرا خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Logic Pro X.


آموزش جلسات داده: تولید داده های با کیفیت بالا با مهندسی سریع برای دانشمندان داده

The Data Sessions: Generating High-Quality Data with Prompt Engineering for Data Scientists

با تماشای این جلسه داده بیاموزید که چگونه می توانید با استفاده از Gen AI شروع به تولید داده های با کیفیت بالا برای آزمایش های علم داده خود کنید. ایده‌هایی برای داده‌های مبتنی بر متن و یک مرور کلی از نحوه استفاده از GAN برای تولید داده‌های مبتنی بر تصویر مصنوعی دریافت خواهید کرد.


آموزش Alchemy Synth Fundamentals in Logic Pro

Alchemy Synth Fundamentals in Logic Pro

آیا تا به حال سازه ای مصنوعی در Logic یا DAW دیگر باز کرده اید و بیش از حد از دستگیره ها و شماره گیری ها غرق شده اید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه از آنها مانند یک حرفه ای در ترکیب مصنوعی منطق استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Logic Pro X-10.2.4 یا بالاتر.


آموزش جلسات داده: مهندسی سریع برای خلاقان

The Data Sessions: Prompt Engineering for Creatives

کار خلاقانه را می توان با کمک محصولات و خدمات هوش مصنوعی مولد آغاز کرد. یاد بگیرید که این خدمات را به عنوان همکاران جدیدی در کار خلاقانه خود در نظر بگیرید، احتمالات جدید و نتایج بهتری را برای شما آزاد می کند.


آموزش جلوه های صوتی Audition CC

Audition CC Audio Effects

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه هر رابط از هر جلوه صوتی موجود در Audition CC را دستکاری کنید. با درک نحوه تقویت صدا و لذت بردن از صدای حرفه ای تولید شده به مخاطب ، پروژه نهایی خود را بهتر کنید.