Mark Ingram

مارک پس از احراز سمت خود به عنوان مدیر فناوری اطلاعات در عصر Windows NT 4.0 در کالج محلی ، از سال 1999 در 20 کشور آموزش دیده و یا از آنها مشاوره گرفته است. او خواننده اصلی سه گروه راک است که تأسیس کرده ، آواز جاز می خواند ، صداگذاری می کند و در استندآپ و بداهه نوازی می کند. وی در دانشگاه های مختلف مایکروسافت و سیمانتک و در مکان های مختلف دانشگاهی ، نظامی ، شرکتی و مراکز آموزشی و همچنین به صورت آنلاین به دانشجویان آموزش داده است.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت SharePoint 2016 برای هوش تجاری

Managing SharePoint 2016 for Business Intelligence

هر سازمانی برای ادامه حیات و رشد خود به هوش تجاری نیاز دارد و دهها میلیون نفر روزانه از شیرپوینت استفاده می کنند. نحوه آوردن داده ها از هر تعداد منبع داده مختلف را به یک مکان که کاربران می شناسند و دوست دارند بیابید:


آموزش امنیت مایکروسافت 365: پیاده سازی و مدیریت هویت و دسترسی

Microsoft 365 Security: Identity and Access Implementation and Management

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه دسترسی ایمن به منابع مایکروسافت 365 خود را برای کاربران داخلی و خارجی فراهم کنید.


آموزش امنیت ویندوز 10: داده ها در حالت استراحت ، در حال استفاده و در حمل و نقل

Securing Windows 10: Data at Rest, in Use, and in Transit

از نشت داده های خود جلوگیری کنید و تهدیدات امنیت داده های خود را به حداقل برسانید. در این دوره ، شما در مورد چگونگی نشت و ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری موجود در ویندوز 10 که می توانند به کاهش خطرات امنیتی کمک کنند ، یاد خواهید گرفت.


آموزش مدیریت SharePoint 2016 جستجو

Managing SharePoint 2016 Search

یک زیرساخت جستجو به طور پیکربندی شده ، SharePoint را به یک دارایی ارزشمند در سازمان شما تبدیل می کند. این دوره به شما یاد می دهد که جستجوی SharePoint را از ابتدا تنظیم کنید.


آموزش مدیریت پایه شیرپوینت 2016

Basic Administration of SharePoint 2016

SharePoint 2016 همکاری برای سازمانها در هر اندازه را فراهم می کند. این دوره اصول استقرار SharePoint 2016 ، از جمله پیکربندی برنامه های وب ، مجموعه سایت ها و موارد دیگر را به شما آموزش می دهد.