Matt Morgan

مت مورگان از سال 2000 به بعد از استفاده از SolidWorks لذت می برد. در این مدت او از طریق پشتیبانی فنی ، دوره های آموزشی ، پیاده سازی در محل و راهنمایی به مشتریان GoEngineer کمک کرده است و به آنها کمک می کند تا در طراحی و مهندسی سه بعدی موفق شوند. وی مهارت هایی در عیب یابی و یافتن راه حل برای مشکلات پیدا کرده است. او به خصوص از تجزیه و تحلیل و شبیه سازی تنش ، ارائه عکس واقع گرایانه و چالش حل یک مسئله پیچیده یا ساخت مدل های پیچیده لذت می برد. وی در زمینه هندسه پیشرفته و روکار ، طراحی قطعات قالب ریزی شده ، مدیریت و پیکربندی SOLIDWORKS ، بهترین روشهای مونتاژ بزرگ ، تجزیه و تحلیل عناصر محدود با استفاده از شبیه سازی SOLIDWORKS ، ارائه عکس ، بهترین روشهای مدیریت داده و آهنگساز SolidWorks برای محتوای نشر فنی تخصص دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر SOLIDWORKS

Introduction to SOLIDWORKS

این دوره شما را از تجربه صفر به ساخت قطعات و مجموعه های سه بعدی می رساند و آنها را به نقشه های تولید آماده تولید تبدیل می کند.


آموزش موارد ضروری Fusion 360 - مدلسازی قطعات اساسی

Fusion 360 Essentials - Basic Part Modeling

این دوره مقدمه ای است برای مدل سازی قطعات در Fusion 360 ، آموزش اصول اساسی هدف طراحی مناسب ، شیوه های کارآمد طراحی و ایجاد نقاشی برای برقراری ارتباط با طرح های شما. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 360.


آموزش Pluralsight Originals: طراحی از کانسپت تا تولید

Pluralsight Originals: Design from Concept to Production

این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با استفاده از انگشتر به عنوان نمونه ایده بگیرید و در عرض چند ساعت آن را روی انگشت خود داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 360، Onshape، SOLIDWORKS 2016.