Jonathan Greiner

Jonathan Greiner گوروی بهینه سازی ما در اینجا در Pluralsight است. او کار خود را در ظرفیت های مختلف تجارت الکترونیک آغاز کرد و در آنجا علاقه خاصی به بازاریابی مبتنی بر شواهد ، به ویژه بهینه سازی تبدیل پیدا کرد. دستیابی به نتایج مطلوب به طور طبیعی به جاناتان می رسد ، و این نشان می دهد تمایل او به رانندگی با یک چهارم مخزن گاز به منظور کاهش وزن و بهینه سازی MPG و این واقعیت که او توپ های گلف را برای حداکثر مسافت آزمایش می کند. این تلاش مادام العمر برای کشف نتایج ایده آل باعث شده تا Jon تجربه گسترده ای را با Adobe Analytics ، Target و Optimizely بدست آورد.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول Adobe Target Optimize Digital Experiences

Adobe Target Optimize Digital Experiences Fundamentals

Adobe Target با استفاده از ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد تجربیات و تعامل بیشتر با مشتری ، به شرکت ها قدرت می بخشد. این دوره اصول بهینه سازی تبدیل ، ایجاد فعالیت و مدیریت پیشنهادهای ذخیره شده در کتابخانه مشتری را به شما می آموزد.


آموزش توصیه های Adobe Target Premium

Adobe Target Premium Recommendations

Adobe Target به منظور ساده سازی و مقیاس گذاری آزمایش و پذیرش فرهنگ بهینه سازی طراحی شده است. این دوره اصول استفاده از توصیه های هدف از جمله پیمایش و ایجاد مقدماتی ، همگام سازی فیدهای داده و موارد دیگر را شامل می شود.


آموزش استفاده از Adobe Analytics و مخاطبان مشترک با Adobe Target

Using Adobe Analytics and Shared Audiences with Adobe Target

بیاموزید که چگونه از گزارش Adobe Analytics برای تجزیه و تحلیل فعالیت های هدف و چگونگی استفاده از خدمات اصلی People برای دستیابی به درک کامل و 360 درجه از مشتریان برای دستیابی به تجارب مرتبط تر برای تعامل بهتر و بهبود بازگشت سرمایه استفاده کنید.


آموزش Adobe Target بهینه سازی تجربه های دیجیتال با استفاده از اصول

Adobe Target Optimize Digital Experiences Building on the Fundamentals

Adobe Target ابزارهای لازم را برای شروع رشد ، شخصی سازی و تجربیات مرتبط تر با مشتریان در اختیار شما قرار می دهد. این دوره به شما گام های لازم برای ساختن بخش های مخاطب ، تجزیه و تحلیل نتایج گزارش و موارد دیگر را به شما می آموزد.