Jordan Morgan

جردن از سال 2011 در حال توسعه نرم افزار است. از iOS 6 ، او در درجه اول با یادگیری ، تدریس و عضویت در انجمن توسعه iOS درگیر شده است. او و همسرش Dreaming In Binary را در سال 2014 تأسیس کردند و اولین برنامه آنها در جدول پردرآمد گروه مالی به رتبه 18 رسید. هنگامی که او در حال نوشتن آموزش یا کد نویسی نیست ، می توان ریشه او را برای قدمت سنت لوئیس یا بازی بسکتبال یافت. او در حال حاضر به همراه همسر و پسرش که به طور مداوم مک بوک خود را از برق می کشد ، در اوزارک میسوری زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش پیاده سازی 3D Touch در iOS

Implementing 3D Touch in iOS

هرگز زمان بهتری برای توسعه برنامه های iOS نبوده است ، اما برجسته بودن ممکن است دشوار باشد و کاربران انتظار برنامه های جلا دارند. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه 3D Touch را به برنامه های iOS اضافه کنید تا سطح جدیدی از تعامل را که قبلاً امکان پذیر نبود ، اضافه کنید.


آموزش ایجاد کنترل های سفارشی در iOS

Creating Custom Controls in iOS

برای اینکه برنامه iOS شما واقعاً درخشان و برجسته باشد ، گاهی اوقات باید کنترل های موجود در UIKit را شخصی سازی کنید یا یک کنترل کاملا جدید ایجاد کنید. در این دوره ، شما کنترل سفارشی خود را از ابتدا تا انتها ایجاد خواهید کرد.


آموزش موارد جدید در iOS 9

What's New in iOS 9

جدیدترین سیستم عامل موبایل اپل، iOS 9، تغییرات و ویژگی های جدید زیادی را به همراه دارد. با جردن مورگان همراه باشید تا درباره برخی از تغییرات مهمی که می خواهید بدانید صحبت می کند.