Scott Reynolds

اسکات بی رینولدز از دهه 90 به بعد در HTML کار می کند و اغلب در موضوعات مربوط به طراحی ، توسعه جلویی و بازاریابی ارائه می دهد. اسکات بنیانگذار Thrise LLC ، یک شریک تجاری برتر Premium Catalyst است. او یک توسعه دهنده و مربی کاتالیست کسب و کار است که به طور مکرر به صورت حضوری و آنلاین ارائه می دهد. Scott مدیر Adobe Community Professional و Adobe User Group است. وی گروه کاربری هارتفورد Adobe را تأسیس و اداره می کند. اسکات در وست هارتفورد ، کانتیکت زندگی می کند و می توان او را در مسابقات مختلف در سراسر نیوانگلند شرکت کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر نشانه گذاری مایع برای Adobe Business Catalyst

Introduction to Liquid Markup for Adobe Business Catalyst

Adobe Business Catalyst ابزاری محبوب در بین متخصصان وب برای ساخت و مدیریت وب سایت ها است. این دوره برای کسانی طراحی شده است که مایلند درباره Liquid Markup مرتبط با Adobe Business Catalyst اطلاعات بیشتری کسب کنند.


آموزش Muse CC و Business Catalyst

Muse CC and Business Catalyst

با Adobe Business Catalyst Muse را به سطح بعدی برسانید. در این دوره ، شما یک سایت Muse خواهید دید و آن را با Business Catalyst ادغام کرده و یک تجارت آنلاین کاملاً برجسته ایجاد خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Muse CC 2015.2.


آموزش مبانی کاتالیست تجارت

Business Catalyst Fundamentals

Business Catalyst (BC) یک وب سایت تجاری و راه حل بازاریابی آنلاین همه در یک است که برای طراحان وب ساخته شده است. در این دوره مبانی برای شروع کار در مشاغل آنلاین از Business Catalyst استفاده خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: مرورگر مدرن.