Doug Hogan

داگ هوگان ناظر آهنگسازی و یک فندک ارشد است که در حال حاضر در استودیوی Reel FX Creative Studios در دالاس کار می کند ، با بیش از 10 سال سابقه کار حرفه ای در صنعت جلوه های بصری. داگ ، فارغ التحصیل دانشکده هنر و طراحی ساوانا در سال 2006 با گرایش جلوه های بصری و یک خردسال در فیلم و تلویزیون ، کار خود را با کار در استودیوهای VFX در ایالات متحده و کانادا آغاز کرد ، و با انجام کارهای هیجان انگیز فیلم های سینمایی و تجاری ، و ایجاد پایه ای محکم از مجموعه مهارت های هنری و فنی خط لوله.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت یک ابزار شعله ور سفارشی در NUKE

Building a Custom Flare Tool in NUKE

در این آموزش NUKE ، ما می آموزیم که چگونه یک ابزار قدرتمند شعله ور شدن لنز بر اساس ابزار محبوب FlareFactory من ایجاد و استفاده کنیم. ما از تکنیک های سنتی gizmo و همچنین کدگذاری پیشرفته تر پایتون استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 8.0v5.


آموزش ساخت یک ابزار سفارشی Re/RimLighter با NUKE

Building a Custom Re/RimLighter Tool with NUKE

در طول این درس ها یاد خواهیم گرفت که چگونه یک ابزار پیشرفته Relighting و Rimlighting ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8.0v5.


آموزش تکنیک های ترکیب بندی پیشرفته در NUKE: صحنه فضایی

Advanced Compositing Techniques in NUKE: Space Scene

در این آموزش NUKE یاد می گیریم که از سیستم سه بعدی در NUKE برای ایجاد یک صحنه فضایی فوتورئالیستی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 7.0v1.


آموزش آبکاری تمیز برای فیلم های بلند با استفاده از پل NUKE به MARI

Clean Plating for Feature Films Using the NUKE to MARI Bridge

در این سری از درس‌ها، با ایجاد یک صفحه تمیز پروجکشن پیچیده که می‌تواند در تولید VFX استفاده شود، نگاهی به پل NUKE به MARI بیندازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، NUKE NUKEX 7.0v2، MARI 2.0.


آموزش آهنگسازی 360 VR در NUKE

360 VR Compositing in NUKE

این دوره اصول محیط فیلم سازی واقعیت مجازی را به شما آموزش می دهد و شما را از طریق راه اندازی دکل دوربین VR خود در مایا و روند کار جدید ترکیب در NUKE راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 9.0v4 و Maya 2016.