Michael Hoffman

مایکل یک معمار ارشد فنی در NVISIA است. او تقریباً بیست سال در زمینه فناوری برای انواع مشتریان در چندین صنعت مختلف کار کرده است. او علاقه زیادی به تدریس و راهنمایی دارد. پانزده دقیقه از شهرت او رسیدن به سطل شماره 3 در نمایشگاه بوزو بود. وی دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی از دانشگاه DePaul است و در حال حاضر در منطقه شهری شیکاگو اقامت دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش بازی با بازی: Docker برای توسعه دهندگان جاوا با آرون گوپتا و مایکل هافمن

Play by Play: Docker for Java Developers with Arun Gupta and Michael Hoffman

در این بازی بصورت Pluralsight بدون نسخه و بدون تمرین ، به مفاهیم اساسی و پیشرفته Docker از دیدگاه توسعه دهنده جاوا ، شامل اصول Docker ، Docker Compose و Docker Swarm ، می پردازید.


آموزش ساخت سرویس های وب JAX-WS با Apache CXF

Building JAX-WS Web Services with Apache CXF

این دوره برای کمک به شما در یادگیری و تمرین پیاده سازی اولین خدمات وب با استفاده از Apache CXF طراحی شده است. ما بر روی مشخصات JAX-WS جاوا تمرکز خواهیم کرد زیرا کاملاً کامل است و به عنوان یک رویکرد استاندارد برای پیاده سازی سرویس وب پذیرفته می شود.


آموزش ابر بهار 2022: تصویر بزرگ

Spring Cloud 2022: The Big Picture

Spring Cloud 2022 به توسعه دهندگان کمک می کند تا با موفقیت الگوهای توسعه بومی ابری را بررسی کنند. این دوره به شما می آموزد که چرا ایجاد شده است و چگونه می توان از ویژگی های آن در برنامه های کاربردی Spring Boot بومی ابری استفاده کرد.


آموزش شروع کار با فنر دسته 4

Getting Started with Spring Batch 4

Spring Batch یک فریمورک منبع باز بالغ برای پردازش دسته ای است. این دوره از طریق نمایش پردازش ورودی از یک فایل، تبدیل داده ها و خروجی داده ها به پایگاه داده، شما را با Spring Batch شروع می کند.


آموزش بازی با بازی: در حال توسعه ریز خدمات و برنامه های موبایل با JHipster

Play by Play: Developing Microservices and Mobile Apps with JHipster

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با JHipster معماری ریز سرویس ها بسازید.


آموزش اصول ادغام با Apache Camel

Fundamentals of Integration with Apache Camel

Apache Camel به عنوان چاقوی ارتش سوئیس برای حل مشکلات یکپارچه سازی سیستم در نظر گرفته می شود. در این دوره، با قابلیت های آن آشنا می شوید و آن را در چندین سناریو ادغام رایج مشاهده می کنید.


آموزش استفاده از Spring Boot 2 با Spring Initializr

Using Spring Boot 2 with Spring Initializr

به عنوان یک توسعه دهنده Spring Boot، ایجاد یک برنامه Spring Boot 2 از ابتدا می تواند دلهره آور باشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Spring Initializr برای شروع سریع تعریف پروژه و انتخاب وابستگی برای برنامه Spring Boot 2 خود استفاده کنید.


آموزش Scaffolding Spring Boot و Angular Web Apps با JHipster 4

Scaffolding Spring Boot and Angular Web Apps with JHipster 4

این دوره طراحی شده است تا به شما اهمیت استفاده از داربست برای ایجاد برنامه وب شما را آموزش دهد و اینکه چرا JHipster می تواند یک انتخاب عالی برای ارائه این داربست باشد.


آموزش مقدمه ای بر ادغام با Apache Camel

Introduction to Integration With Apache Camel

این دوره به عنوان مقدمه ای برای استفاده از Apache Camel طراحی شده است. شتر یکی از محبوب ترین چارچوب های منبع باز است که برای حل مشکلات ادغام هدف گذاری شده است. Camel به الگوی های ادغام سازمانی یا EIP های استاندارد و کاملاً ثابت پی برده است.