Kurt Krumme

Kurt Krumme یک طراح برنده جایزه است که در تورنتو زندگی می کند و کار می کند. او بیشتر دو دهه گذشته صرف ساخت چیزهایی برای مشتریان از کم سودهای کوچک مانند Peace One Day گرفته تا 500 شرکت Fortune از جمله سونی و FedEx کرده است. اخیراً او تمرکز خود را روی مشاوره برای شرکتهای نوپا قرار داده است ، و به آنها کمک می کند تا تیمهایی با عملکرد متفاوت را بسازند و استراتژیهای تجاری خود را به محصولات موثر تبدیل کنند. در اوقات فراغت او مقاله می نویسد ، روی تله مرگ در خانه کار می کند ، روش های جدیدی برای استفاده از ایده های آزمایش شده توسط زمان پیدا می کند و به طور کلی به ابداع آینده کمک می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار در طراحی UX

Getting Started in UX Design

طراحی تجربه کاربر در محبوبیت منفجر شده است و به پزشکان با استعداد در این زمینه نیاز دارد. این دوره به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید طراحان UX چه کاری انجام می دهند ، چگونه این کار را انجام می دهند و چگونه می توانید در این زمینه شروع کنید.


آموزش تکنیک های نمونه سازی اولیه برای طراحی UX

Prototyping Techniques for UX Design

در این دوره ، شما روش ها و تکنیک های مختلف برای تولید نمونه های اولیه موثر را کشف خواهید کرد. درک اینکه چه چیزی را آزمایش کرده و از چه فرایندهایی برای بهترین نتیجه ممکن استفاده کنیم ، بدست آورید.