Pavel Yosifovich

پاول یک توسعه دهنده ، مربی ، نویسنده و سخنران است و در فن آوری های مایکروسافت متخصص است. او نویسنده مشترک "Windows Internals، 7th edition" (MS Press، 2017) و "WPF 4.5 Cookbook" (Packt، 2012) است.
دوره های این مدرس:

آموزش ویندوز 11 داخلی: مدیریت حافظه

Windows 11 Internals: Memory Management

به Windows 11 Internals: Memory Management خوش آمدید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ویندوز از حافظه مجازی و فیزیکی استفاده و مدیریت می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از حافظه در ویندوز و رایج ترین API ها برای کار با حافظه استفاده می شود.


آموزش Windows 11 Internals: Foundations

Windows 11 Internals: Foundations

این دوره به شما مبانی سیستم عامل ویندوز، مکانیسم ها و معماری اصلی آن را آموزش می دهد. این به شما این امکان را می‌دهد تا عمیق‌تر به ویندوز بروید، خواه توسعه‌دهنده، محقق یا سایر کاربران قدرتمند باشید.


آموزش Windows 11 Internals: Threads

Windows 11 Internals: Threads

این دوره به شما در مورد رشته هایی که برای اجرای کد روی چندین پردازنده استفاده می شوند، آموزش می دهد. خواهید دید که چگونه رشته ها ایجاد، از بین می روند و مدیریت می شوند. علاوه بر این، نحوه استفاده از Windows API برای کار با رشته ها را یاد خواهید گرفت.


آموزش Windows 11 Internals: Kernel Mechanisms

Windows 11 Internals: Kernel Mechanisms

این دوره به شما مفاهیم و مکانیسم های هسته را آموزش می دهد که اساس نحوه استفاده برنامه ها و درایورهای هسته از خدمات هسته را تشکیل می دهند.


آموزش Windows Internals 2

Windows Internals 2

ویندوز یک سیستم عامل بزرگ و پیچیده است. درک روش کار می تواند به توسعه دهندگان کمک کند تا بیشترین بهره را ببرند. این یک دوره ادامه به دنبال Windows Internals است.


آموزش Windows Internals 3

Windows Internals 3

ویندوز یک سیستم عامل بزرگ و پیچیده است. درک روش کار می تواند به توسعه دهندگان کمک کند تا بیشترین بهره را ببرند. این یک دوره ادامه به دنبال Windows Internals 2 است


آموزش ویندوز 10 داخلی - موضوعات ، حافظه و امنیت

Windows 10 Internals - Threads, Memory and Security

نسخه های اخیر ویندوز 8.x و 10 دارای چندین پیشرفت و ویژگی های جدید هستند زیرا به موضوعات و برنامه ریزی ، مدیریت حافظه و امنیت مربوط می شوند. این دوره همچنان که به این مباحث مربوط می شود ، به کاوش نسخه های اخیر ویندوز ادامه می دهد.


آموزش اصول همکاری با دات نت

.NET Interoperability Fundamentals

کد مدیریت شده عالی است ، اما گاهی اوقات کد .NET باید کد محلی را فراخوانی کند ، مانند DLL های Windows API یا اجزای COM. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه


آموزش داخلی Windows

Windows Internals

ویندوز یک سیستم عامل بزرگ و پیچیده است. درک روش کار می تواند به توسعه دهندگان کمک کند تا بیشترین بهره را از آن ببرند ، یعنی همان دوره.


آموزش ویندوز 10 داخلی: سیستم ها و فرایندها

Windows 10 Internals: Systems and Processes

ویندوز 10 جدیدترین و بهترین سیستم عامل مایکروسافت و نام پیشرفته سیستم عامل است. این ویژگی ها و پیشرفت های بیشماری را در زیر کاپوت اضافه می کند. این دوره عملکرد داخلی ویندوز 10 و سرور 2016 را بررسی می کند.


آموزش Windows 11 Internals: Processs and Jobs

Windows 11 Internals: Processes and Jobs

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه فرآیندها توسط هسته ویندوز مدیریت می شوند. نحوه ایجاد و مدیریت فرآیندها با استفاده از Windows API و ابزارها را خواهید دید. در مورد اشیاء شغلی که امکان مدیریت فرآیندها را به صورت گروهی فراهم می کند، یاد خواهید گرفت.