Chris Brown

دکتر کریس براون از 30 سال پیش تاکنون از یونیکس به عنوان توسعه دهنده نرم افزار و مدیر سیستم استفاده کرده است و حدود 10 سال است که از لینوکس به صورت حرفه ای و در خانه استفاده می کند. او تجربه زیادی در زمینه طراحی برنامه درسی دارد و علاوه بر آموزش لینوکس ، دوره های عملی برنامه نویسی سیستم UNIX/Linux ، برنامه نویسی شبکه ، PHP و محاسبات توزیع شده را نوشت و پشتیبانی از طراحی آموزشی را برای بسیاری دیگر ویرایش و ارائه داد. کریس علاوه بر زمان همکاری خود در دانشگاه شفیلد ، "شغل مناسب" به عنوان مدیر محصول در شرکت آموزشی Learning Tree International داشته است ، که مدتی او را در ویرجینیا ، ایالات متحده زندگی و کار می کرد. دکتر براون بیش از 25 سال به طور گسترده در یونیکس و لینوکس تدریس کرده است ، بیشتر در اروپا و ایالات متحده آمریکا بلکه در کانادا ، هند ، هنگ کنگ ، برزیل و عربستان سعودی. وی آموزشهای فنی عمیقی را در مورد SUSE Linux به مشاوران و مهندسان فناوری اطلاعات Novell ارائه داد. وی محتوای آموزشی را برای آموزش Canonical "Ubuntu Certified Professional" توسعه داد و دوره "Deploying Ubuntu Server" خود را نوشت و مربی اصلی برنامه train-the-trainer بود. اخیراً او برای توسعه محتوای آموزش LPI با FOSSFA (بنیاد نرم افزار آزاد و منبع باز آفریقا) کار کرده است. او نویسنده کتاب "برنامه نویسی توزیع شده UNIX" است که توسط Prentice Hall منتشر شده است ، و "SUSE Linux" است که توسط O'Reilly منتشر شده است. او همچنین یک ستون منظم برای مجله انگلیسی "Format Linux" می نویسد. وی از طرفداران پرشور لینوکس و جنبش Open Source است و اشتیاق ، تجربه ، عمق دانش و شوخ طبعی را به کلاس می آورد تا یک تجربه یادگیری م effectiveثر و لذت بخش ایجاد کند. کریس دارای لیسانس فیزیک نظری ، کارشناسی ارشد و دکتری است. در فیزیک ذرات ، همه از دانشگاه کمبریج وی همچنین دارای مدارک RedHat RHCE ، Novell NCLP و Ubuntu UCP است و یک مربی معتبر اوبونتو است.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه نویسی شبکه لینوکس

Linux Network Programming

این دوره نحوه استفاده از API "سوکت" های UNIX/Linux برای نوشتن کلاینت ها و سرورها را با استفاده از پروتکل های TCP و UDP نشان می دهد. هر دو نمونه "C" و پایتون ارائه شده است.


آموزش نصب و پیکربندی وب سرور Apache

Installing and Configuring Apache Web Server

در این دوره ما یک وب سرور Apache را از ابتدا روی سیستم linux نصب و پیکربندی می کنیم.


آموزش شروع سریع Python برای سرپرستان سیستم لینوکس

Python Quick Start for Linux System Administrators

Python یک زبان اسکریپت نویسی است که به طور گسترده در لینوکس استفاده می شود. این دوره به شما هسته اصلی زبان پایتون و نحوه ترکیب اسکریپت های پایتون با سایر ابزارهای لینوکس را آموزش می دهد.


آموزش ساخت وب سایت های پویا با PHP و MySQL

Building Dynamic Websites with PHP and MySQL

در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از پشته LAMP، وب سایت های پویا و مبتنی بر داده ایجاد کنید.


آموزش برنامه نویسی سیستم های لینوکس

Linux Systems Programming

این دوره مقدمه ای جامع در مورد رابط تماس سیستم لینوکس و همچنین به اجزای اصلی کتابخانه استاندارد C ارائه می دهد.


آموزش ادغام لینوکس در محیط Windows Enterprise

Integrating Linux in a Windows Enterprise Environment

این دوره به شما نحوه استفاده از Samba و سایر ابزارهای همکاری برای ادغام سیستم های لینوکس در یک شبکه مبتنی بر ویندوز را نشان می دهد.


آموزش امنیت سرورهای لینوکس

Securing Linux Servers

از لینوکس به طور گسترده ای برای میزبانی سرویس های مهم در تنظیمات رو به اینترنت استفاده می شود. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید سرورهای خود را کنترل کنید ، آسیب پذیری آنها را ارزیابی کرده و با سخت شدن سیستم سطح حمله آنها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.