Tim Radney

تیم یک مشاور اصلی با SQLskills است. وی در 15 سال گذشته با سرور SQL در نقش های مختلف از جمله DBA ، Lead DBA و مدیر چند بخش همکاری کرده است که به وی تجربه زیادی در زمینه برنامه ریزی و اجرای تغییرات و ارتقا سطح وسیع محیط را داده است. Tim یک SQL Server MVP است و مجموعه کاملی از مایکروسافت و سایر گواهینامه های صنعت را در اختیار دارد. تجربه وی شامل HA/DR ، مجازی سازی ، SSIS ، SSRS و تنظیم عملکرد و سایر موارد مربوط به SQL Server است. تیم در جامعه SQL بسیار فعال و پرشور است. او گروه کاربران کلمبوس GA SQL را اداره می کند ، برای چندین سال مربی منطقه ای PASS بوده است ، در سال 2012 به عنوان داوطلب برجسته PASS انتخاب شده است و سخنران مکرر گروه های کاربر ، شنبه های SQL و اجلاس های PASS است. تیم همچنین تعدادی کتاب در SQL Server نوشته و به آنها کمک کرده است که می توانید در آمازون پیدا کنید. در خارج از SQL Server ، تیم با سه فرزند ازدواج کرده است و علاقه زیادی به وسایل الکترونیکی دارد و با آهن لحیم کاری می کند. او همچنین در اوقات فراغت خود مرغ (برای تخم مرغ) و تیلاپیا را پرورش می دهد و در حال حاضر وارد دنیای آکواپونیک می شود.
دوره های این مدرس:

آموزش SQL Server: پیاده سازی یک راه حل ابر ترکیبی در Azure

SQL Server: Implementing a Hybrid Cloud Solution in Azure

این دوره به شما نحوه ایجاد ، مدیریت و مقیاس گذاری Azure VM ها برای بارهای SQL Server ، پیاده سازی Azure SQL Database و کار با آنها از SQL Server خود را برای یک راه حل کامل ترکیبی از SQL Server نشان می دهد.


آموزش SQL Server: درک و استفاده از پایگاه داده Azure SQL

SQL Server: Understanding and Using Azure SQL Database

پایگاه داده Azure SQL سرانجام با SQL Server داخلی سازگار است! این دوره با استفاده از Azure SQL Database و ویژگی های آن و همچنین استراتژی های مهاجرت برای انتقال پایگاه های داده SQL Server موجود به Azure SQL Database توصیف و نشان می دهد.


آموزش SQL Server: تاکتیک های تلفیق و بهترین روش ها

SQL Server: Consolidation Tactics and Best Practices

این دوره نشان می دهد که چگونه می توان یک استراتژی تلفیق ، از جمله روش های تلفیق ، و روش های مهاجرت پایگاه داده ها و نمونه ها را به طور موثر برنامه ریزی و پیاده سازی کرد. این دوره برای همه نسخه های SQL Server قابل اجرا است.


آموزش SQL Server: درک اصول پایگاه داده (98-364)

SQL Server: Understanding Database Fundamentals (98-364)

اصول طراحی ، استفاده و نگهداری پایگاه داده SQL Server را بیاموزید. این دوره برای هر کسی که برای آزمون 98-364 آماده می شود قابل اجرا است: درک اصول پایگاه داده.