Justin Menga

جاستین یک تکنسین پشته کامل است که با تمرکز بر معماری برنامه های پایان به پایان ، ابر ، تحویل مداوم و اتوماسیون زیرساخت ها برای ساخت برنامه ها و سیستم عامل های مقیاس بزرگ با سازمان ها کار می کند. جاستین کار خود را به عنوان مهندس زیرساخت و شبکه و معمار آغاز کرد و با بسیاری از مشتریان بزرگ خدمات و شرکت همکاری کرد. در پنج سال گذشته ، جاستین تمرکز خود را بر روی ساخت برنامه ها و سیستم عامل ها قرار داده است ، با طیف گسترده ای از فن آوری ها کار می کند ، اما هنوز زیرساخت های قبلی و تخصص شبکه خود را حفظ و استفاده می کند. او در Objective C ، C # ، ASP .NET ، JavaScript ، Scala و Python برنامه نویسی کرده است و علاقه زیادی به تحویل مداوم ، Docker و ابزارهای اتوماسیون دارد که مسیر توسعه تا تولید را تسریع می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش تحویل مداوم با استفاده از داکر و قابل پاسخ

Continuous Delivery Using Docker And Ansible

بیاموزید چگونه با خودکار کردن کارهای مختلف برنامه با Docker و Ansible ، برنامه ها را از توسعه تا تولید سریع ردیابی کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک گردش کار تحویل مداوم ایجاد کنید که نمونه ای از برنامه وب پایتون را به AWS ارائه دهد.


آموزش Docker در تولید با استفاده از خدمات وب آمازون

Docker in Production Using Amazon Web Services

بیاموزید که چگونه از Docker و Amazon Web Services برای آزمایش ، ساخت ، استقرار و استفاده از برنامه های کانتینر خود در تولید با استفاده از Ansible ، CloudFormation ، Lambda و موارد دیگر استفاده کنید.