Oracle

Oracle Cloud یک مجموعه کامل و یکپارچه از خدمات ، برنامه های زیرساختی و برنامه ای است. با مقیاس پذیری و امنیت پیشرفته ، Oracle Cloud مهارت فنی را در سراسر شرکت فراهم می کند ، افراد را برای اطلاعات واضح تر به اطلاعات متصل می کند و از طریق گردش کار ساده ، کارایی را تقویت می کند. بیش از 420،000 مشتری در 145 کشور دنیا از فناوری Oracle استفاده کرده اند تا تحول دیجیتالی خود را تسریع کنند. دوره های Oracle توسط کارمندان سازمان های توسعه محصول ، پشتیبانی و مشاوره توسعه داده می شود. این نویسندگان دوره ها با دانش عمیق محصول و درک پشت صحنه تصمیمات مربوط به طراحی محصول ، دوره های خود را اطلاع می دهند. اوراکل را از اوراکل یاد بگیرید - دیگر نمی توانید به منبع نزدیک شوید! برای مشاهده محتوای https://www.pluralsight.com/partners/oracle مراجعه کنید Oracle و Pluralsight برای کمک به مهارت شما در Oracle Cloud ترتیب داده اند.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر DevOps در Oracle Cloud

Introduction to DevOps on Oracle Cloud

با یادگیری نحوه اجرای آن در Oracle Cloud ، استراتژی DevOps سازمان خود را هدایت کنید. این دوره مهندسانی را هدف قرار می دهد که می خواهند خط لوله ادغام مداوم و تحویل مداوم (CI/CD) را با استفاده از Oracle Cloud پیاده سازی و نظارت کنند.


آموزش ابر اوراکل برای توسعه دهندگان

Oracle Cloud for Developers

بیاموزید که چگونه با استفاده از سرویس های Cloud Oracle برنامه ها را توسعه دهید و برنامه های Java و Node.js را در Oracle Application Container Cloud Service اجرا کنید.


آموزش معرفی مفاهیم ادغام مداوم و تحویل مداوم برای DevOps در Oracle Cloud

Introducing Continuous Integration and Delivery Concepts for DevOps on Oracle Cloud

این دوره نشان می دهد که چگونه می توانید ادغام مداوم ، تحویل مداوم و نظارت مستمر را در شرکت خود پیاده سازی کنید.