Brian Clark

برایان یک متخصص معماری راه حل است که اکنون سالهاست در حال ساخت و معماری نرم افزار است. تمرکز اولیه او روی ASP.NET ، C # ، SQL و WPF بود ، اما از آن زمان تاکنون از فناوری هایی مانند Angular ، Node.js ، JavaScript ، HTML و CSS استفاده کرده است. برایان را می توانید در توییتر_clarkio پیدا کنید یا ...
دوره های این مدرس:

آموزش بازی با بازی: شروع کار با نخ به عنوان مدیر بسته بندی

Play by Play: Getting Started with Yarn as a Package Manager

در این دوره ، شما درباره Yarn ، جایگزین جدید npm که باعث ایجاد نامی قدرتمند برای خود می شود ، نحوه استفاده از آن و نحوه مقایسه آن با npm آشنا خواهید شد.


آموزش شروع کار با Node.js Security با Express و Angular

Getting Started with Node.js Security with Express and Angular

این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید از تکنیک های متداول کاهش امنیت در برنامه وب ساخته شده با Angular ، Express.js و Node.js استفاده کنید.


آموزش بازی با بازی: بین المللی زاویه ای با جان پاپا و برایان کلارک

Play By Play: Angular Internationalization with John Papa and Brian Clark

بیاموزید که چگونه با استفاده از کتابخانه angular-translate ، بین المللی سازی و محلی سازی را در برنامه Angular خود ارائه دهید.


آموزش بازی با Play: iOS و Swift از Scratch

Play by Play: iOS and Swift from Scratch

با ساخت برنامه ای برای ردیابی فیلم های مورد علاقه خود ، اصول توسعه با iOS با استفاده از Swift و Xcode را بیاموزید. کد همراه با این دوره در github.com/clarkio/ios-favorite-movies موجود است.


آموزش Play by Play: گسترش مرورگر

Play by Play: Extending the Browser

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه پسوند مرورگر خود را با JavaScript ، HTML و CSS بسازید و منتشر کنید.


آموزش خودکار کردن Node.js با اسکریپت های NPM

Automating Node.js with NPM Scripts

اگر بتوانید کارایی خود را به عنوان یک توسعه دهنده بسیار بالا ببرید ، چه می کنید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه از اتوماسیون برای بهینه سازی وقت خود و کاهش کارهای تکراری و دستی استفاده کنید. خواهید دید که NPM در ساخت برنامه های Node.js ابزاری برای این کار است.