Kevin Griendling

کوین مدیر پروژه در یک شرکت معماری کوچک است که در زمینه طراحی آموزش و پرورش و امکانات زندگی سالمندان فعالیت می کند و به عنوان استاد معماری در MT کار می کند. کالج سن آنتونیو. او ده سال است که در زمینه معماری با سه سال مدیریت پروژه و تجربه تدریس در سمت های فعلی خود ، در حال کاوش در زمینه معماری است. اشتیاق او برای تدریس در اکثر جنبه های زندگی او وجود دارد ، که او را به Pluralsight می کشاند. ضمن آموزش Rhino و Grasshopper در کلاس ها ، مفاهیم کلیدی کوین به رابطه بین دامنه محصولات قابل ارائه ، کارایی و کیفیت گرافیک می پردازد.
دوره های این مدرس:

آموزش برای ARE Volume آماده شوید. 2: مدیریت پروژه

Prepare for the ARE Vol. 2: Project Management

ساعتها بحث درباره همه موضوعات داغی را که در آزمونهای صدور مجوز معماری مشاهده خواهید کرد ، لذت ببرید. این دوره بر روند کار مدیریت و فرآیندهای متمرکز برای اطمینان از روان بودن یک پروژه متمرکز خواهد بود.


آموزش برای ARE Volume آماده شوید. 1: مدیریت تمرین

Prepare for the ARE Vol. 1: Practice Management

آماده سازی برای ARE 5.0 کار ساده ای نیست. این دوره در زمینه مدیریت تمرین بر اصول سطح بالای اجرای یک روش معماری موثر متمرکز خواهد شد.


آموزش برای ARE Volume آماده شوید. 6: ساخت و ارزیابی

Prepare for the ARE Vol. 6: Construction and Evaluation

این دوره زبان قرارداد AIA را رمزگشایی می کند تا نقشه ای برای قبولی در آزمون ششم ARE به داوطلبان ارائه دهد. کارآمدترین بسته مطالعه را برای داوطلبانی که می خواهند از مهمترین عناصر موجود در مرکز آزمون بدانند ، بیاموزید.


آموزش برای ARE Volume آماده شوید. 3: برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل

Prepare for the ARE Vol. 3: Programming & Analysis

این حجم از مجموعه های آماده سازی ARE ، محتوای برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل را از خلاصه مشخصات آزمون نشان می دهد. شما در مورد شرایط محیطی و زمینه ای ، کدها و مقررات ، تجزیه و تحلیل سایت و برنامه نویسی و موارد دیگر یاد خواهید گرفت.


آموزش مقدمه برنامه نویسی بصری با Dynamo و Revit

Visual Programming Introduction with Dynamo and Revit

آیا تا به حال فکر کرده اید که طراحان پیشرفته چگونه فرم های بسیار پیچیده را در Revit مدل می کنند؟ این دوره به شما نحوه استفاده از Dynamo ، یک افزونه برنامه نویسی بصری برای Revit را می آموزد که کاربران را به API خود رهاسازی می کند تا از روشهای طراحی تولیدی استفاده کند.


آموزش برای ARE Volume آماده شوید. 5: توسعه و اسناد پروژه

Prepare for the ARE Vol. 5: Project Development & Documentation

آزمون ثبت نام معمار یکی از چالش برانگیزترین موانع در حرفه معماران احتمالی است. این دوره به شما کمک می کند تا با تدوین استراتژی های موثر برای موفقیت ، ماهیت بسیار گسترده ای را در این آزمون داشته باشید.


آموزش برای ARE Volume آماده شوید. 4: برنامه ریزی و طراحی پروژه

Prepare for the ARE Vol. 4: Project Planning & Design

ARE یکی از بزرگترین چالش ها در حرفه شغلی شما است و به شما کمک می کند در کار خود موفق باشید. این دوره به آمادگی و موفقیت در این آزمون کمک می کند.