Paul Randal

پاول مدیر عامل SQLskills.com ، مدیر منطقه ای مایکروسافت و SVL Server MVP است. او از سال 1999 تا 2007 در تیم SQL Server Storage Engine در مایکروسافت کار می کرد. از جمله ، او DBCC CHECKDB/repair را برای SQL Server 2005 نوشت و مسئول Core Storage Engine در هنگام توسعه SQL Server 2008 بود. از زمان ترک مایکروسافت ، پاول یک مشاور تمام وقت و مربی در SQL Server در سراسر جهان بوده است ، از جمله تألیف و آموزش گواهینامه های معتبر Microsoft Certified Master در SQL Server و SharePoint برای مایکروسافت. او مرتباً در کنفرانسهایی مانند SQL PASS ، SQLIntersection و TechEd سخنرانی می کند و مقالات سفید و کتابهای زیادی را در مورد SQL Server نوشته یا به آنها کمک کرده است. او همچنین ستون ها و مقالاتی منظم برای مجله SQL Server Pro و TechNet Magazine می نویسد و ویراستار همکاری هر دو است. او در SQLskills.com/blogs/paul وبلاگ نویسی می کند و می توانید او را در توییتر درPaulRandal پیدا کنید. هنگامی که او از کار دور است ، علاقه اصلی او غواصی با همسرش ، کیمبرلی تریپ ، همکار متخصص SQL و دو دختر آنها است.
دوره های این مدرس:

آموزش ارتباطات: چگونه صحبت کنیم ، بنویسیم ، ارائه دهیم و پیش برویم!

Communications: How to Talk, Write, Present, and Get Ahead!

بیاموزید که چگونه در محل کار خود به طور موثر ارتباط برقرار کنید تا در شغل خود موثرتر باشید و در حرفه خود پیشرفت بیشتری داشته باشید ، این مورد برای هر کسی که مجبور به برقراری ارتباط است و می خواهد مهارت های ارتباطی خود را ارتقا دهد قابل استفاده است.


آموزش SQL Server: Index Fragmentation Internals, Analysis, and Solutions

SQL Server: Index Fragmentation Internals, Analysis, and Solutions

تکه تکه شدن ایندکس بخش اجتناب ناپذیری از هر محیط SQL Server است، صرف نظر از اینکه از کدام نسخه از SQL Server استفاده می کنید یا چه سخت افزاری یا زیرسیستم ورودی/خروجی دارید، و این دوره جامع تمام اطلاعاتی را که برای ...


آموزش SQL Server: عیب یابی عملکرد با استفاده از آمار انتظار

SQL Server: Performance Troubleshooting Using Wait Statistics

بیاموزید که چگونه عیب یابی مشکلات عملکرد SQL Server ، قابل اجرا برای توسعه دهندگان و DBA ها را از SQL Server 2005 به بعد شروع کنید.


آموزش SQL Server: درک و انجام پشتیبان گیری

SQL Server: Understanding and Performing Backups

وظیفه شما در SQL Server مهم نیست ، تهیه نسخه پشتیبان برای محافظت از داده های شما ضروری است. بیاموزید نسخه پشتیبان تهیه SQL Server چیست ، چگونه کار می کند ، نحوه انجام تهیه نسخه پشتیبان و نحوه تهیه یک استراتژی پشتیبان گیری موثر برای محیط خود


آموزش ارتباطات: چگونه صحبت کنیم، بنویسیم، ارائه کنیم و جلو برویم!

Communications: How to Talk, Write, Present, and Get Ahead!

اکثر شرکت ها در مورد نحوه برقراری ارتباط آموزش نمی دهند، بنابراین این دوره این شکاف را برای شما پر می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید و در حرفه خود پیشرفت کنید!


آموزش SQL Server: شناسایی و اصلاح خرابی پایگاه داده

SQL Server: Detecting and Correcting Database Corruption

فساد پایگاه داده در همه زمانها ، در سراسر جهان اتفاق می افتد. بیاموزید که چگونه به راحتی و به طور خودکار فساد را تشخیص دهید و سپس چگونه با حداقل زمان خرابی و از دست دادن اطلاعات با استفاده از بازیابی یا تعمیر ، که برای همه قابل استفاده است ، از فساد بازیابی کنید ...


آموزش SQL Server: تکنیک های پیشرفته بازیابی فساد

SQL Server: Advanced Corruption Recovery Techniques

فساد پایگاه داده همیشه در سراسر جهان اتفاق می افتد، و گاهی اوقات مقابله با آن چندان ساده نیست. در این دوره آموزشی بعدی از SQL Server: Detecting and Correcting Database Corruption، تکنیک های پیشرفته تری را یاد خواهید گرفت که می تواند...


آموزش SQL Server: افسانه ها و باورهای غلط

SQL Server: Myths and Misconceptions

بیاموزید که چگونه افسانه ها و باورهای غلط SQL Server می تواند منجر به عملکرد ، در دسترس بودن و سایر مشکلات شود. قابل استفاده از SQL Server 2005 به بعد.


آموزش SQL Server: ورود به سیستم ، بازیابی و ثبت معاملات

SQL Server: Logging, Recovery, and the Transaction Log

همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه ورود ، بازیابی و ثبت تراکنش بدانید وجود دارد ، بنابراین می توانید از SQL Server 2005 به بعد از مشکلات ثبت معاملات ، قابل اجرا برای هر کسی که مسئول SQL Server است ، اجتناب کرده و بازیابی کنید.