Ken Mauldin

کن بیش از 30 سال تجربه فناوری اطلاعات دارد. وی در حرفه خود به عنوان مدیر NetWare ، مدیر ویندوز ، مهندس ارشد پشتیبانی ، مربی و مشاور کار کرده است. کن در طول مسیر خود همچنین تعدادی گواهینامه در سراسر کشور کسب کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش اشتراک و دسترسی به پوشه های به اشتراک گذاشته شده با Mac

Sharing and Accessing Shared Folders with Mac

این دومین دوره از یک دوره هشت دوره ای است که برای کمک به شما در آماده سازی برای آزمون ادغام ACA-Mac طراحی شده است. در این دوره ، به نحوه اشتراک فایل های شخصی و نحوه دسترسی به آنها می پردازید.


آموزش Windows Server 2012 High Availability: Hyper-V

Windows Server 2012 High Availability: Hyper-V

بخش 2 از 2 در مجموعه Windows High 2012 Windows Server ایده هایی را ارائه می دهد که مایکروسافت سرور 2012 در دنیای High Availability ارائه می دهد.


آموزش پیکربندی و استفاده از تقویم ها ، مخاطبین و ایمیل

Configuring and Using Calendars, Contacts, and Email

این سومین دوره از دوره های هشت دوره ای است که برای کمک به شما در آماده سازی برای آزمون ادغام ACA-Mac طراحی شده است. در این دوره ، به سه برنامه اصلی نگاه می کنید که می توانند به ارسال ایمیل ، برنامه جلسات و موارد دیگر کمک کنند.


آموزش مبانی سیستم عامل ویندوز: مدیریت و نگهداری

Windows Operating System Fundamentals: Managing and Maintaining

بیشتر خانه ها و مشاغل از سیستم عامل های مایکروسافت به عنوان سیستم عامل اصلی خود برای ایستگاه های کاری و سرورها استفاده می کنند. مهم است که بدانید چگونه ایستگاه های کاری خود را ایمن ، مدیریت ، نگهداری و محافظت کنید.


آموزش امنیت و محافظت از Mac

Securing and Protecting Macs

این چهارمین دوره از یک دوره هشت دوره ای است که برای کمک به شما در آماده شدن برای آزمون ادغام ACA-Mac طراحی شده است. در این دوره ، شما توانایی های مختلف داخلی را که Mac OS X برای محافظت از Mac شما ارائه می دهد ، بررسی خواهید کرد.


آموزش مبانی سیستم عامل ویندوز: نصب و پیکربندی

Windows Operating System Fundamentals: Install and Configure

این دوره برای شروع کار با سیستم عامل دسک تاپ مایکروسافت ویندوز با یادگیری مهارت های خوب برای ایجاد آینده فناوری اطلاعات شما طراحی شده است.


آموزش پیکربندی و مدیریت چاپ با Mac

Configuring and Managing Printing with Mac

داشتن نسخه چاپی از یک سند یا ارائه می تواند حتی در دنیای فناوری امروز نیز یک ضرورت باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه محیط چاپ خود را بر روی Mac خود مدیریت کنید.


آموزش Windows Server 2012 High Availability: شبکه و خوشه ها

Windows Server 2012 High Availability: Networking and Clusters

قسمت 1 از 2 در مجموعه Windows High 2012 Windows Server 2012 ایده هایی را که Microsoft Server 2012 در دنیای High Availability ارائه می دهد و مراحل موفقیت آمیز برنامه ریزی ، پیاده سازی و ... به مهندسان شبکه ارائه می دهد.


آموزش اتصال Mac های ما به خدمات دایرکتوری

Connecting Our Macs to Directory Services

بیاموزید که چگونه دستگاه های Mac OS X خود را به Directory Services متصل کنید. این اولین دوره از دوره های هشت دوره ای است که برای کمک به شما در آماده شدن برای آزمون ادغام ACA-Mac طراحی شده است.