Paul Mooney

Paul یک MVP مایکروسافت با سابقه اثبات شده ارائه نرم افزار فوق العاده با کیفیت در چندین صنعت است. Paul خالق الگوی طراحی امنیت رمزگذاری شده رمزگذاری وب و ARMOR ، پیاده سازی آن .NET است. او توسعه دهنده # 1 رتبه C # در ایرلند از طریق جوایز GitHub ، فینالیست Microsoft Build 2013 Hackathon ، عضو کمک کننده OWASP و میزبان insidethecpu.com است. پاول سابقه ثابت شده ای به عنوان مربی و رهبر دارد و در ارائه تعالی فنی با حفظ مالکیت پروژه از طراحی تا استقرار متمرکز است. وی همان دقت استثنایی در طراحی راه حل های سطح بالا را به عنوان اجزای نرم افزاری سطح پایین اعمال می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با Azure Event Hubs با C #

Getting Started with Azure Event Hubs with C#

Event Hub ها با انتقال کارآمد حجم زیادی از داده ها ، برنامه های داده بزرگ را تسهیل می کنند. این دوره ، مفاهیم اصلی و الگوهای طراحی Event Hubs را به شما می آموزد ، ابتدا با یک مثال ساده شروع به کار در برنامه اینترنت اشیا می کنید.


آموزش کد نویسی ایمن در جاوا

Secure Coding in Java

جاوا برای ساخت برنامه های کاربردی حیاتی که داده های حساس را مدیریت می کنند استفاده می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه رایج ترین الزامات امنیتی و دفاعی توصیه شده توسط OWASP را در برنامه های جاوا خود پیاده سازی کنید.


آموزش کدنویسی ایمن با OWASP در React 18

Secure Coding with OWASP in React 18

React 18 برای ساخت برنامه‌های کاربردی حیاتی برای مدیریت داده‌های حساس استفاده می‌شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه بالاترین سطح الزامات امنیتی و دفاعی را که توسط OWASP در برنامه های React 18 خود توصیه شده است پیاده سازی کنید.


آموزش کدنویسی ایمن با OWASP in Go

Secure Coding with OWASP in Go

Golang (Go) برای ساخت برنامه های کاربردی حیاتی برای مدیریت داده های حساس استفاده می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه متداول ترین الزامات امنیتی و دفاعی توصیه شده توسط OWASP را در برنامه های Golong (Go) خود پیاده سازی کنید.