Melissa Piccone

Adobe Instructor

سلام، من یک مربی دارای گواهینامه Adobe هستم. من بسیاری از برنامه های Creative Cloud از جمله Photoshop، Illustrator، InDesign و Dreamweaver را آموزش می دهم. من کلاس های تک به تک و گروهی کوچک را در من تدریس می کنم. من عاشق ارائه آموزش های سفارشی برای دانش آموزانی هستم که در پروژه ها به کمک نیاز دارند.

من در کلرادو زندگی می کنم و مدیر گروه کاربری Adobe برای ادوبی هستم. اگر محلی هستید، ما را بررسی کنید. به دنبال یک گروه کاربری محلی در منطقه خود باشید. آنها مکانی عالی برای ملاقات با افراد جدید و یادگیری چیزهای جدید هستند.

من به عنوان یک متخصص Adobe Community Professional در یک پاتوق هستم. حدود 300 مورد استفاده در سراسر جهان برای پاسخ دادن به سؤالات اختصاص داده شده است. وقتی سوالی دارید و نیاز به کمک دارید، منبع خوبی است.

وقتی تدریس نمی‌کنم، عاشق سفر هستم. دیزنی مقصد مورد علاقه من است اما از همه سفرها لذت می برم. من هر سال هزاران عکس می گیرم. من عاشق دفترچه نویسی دیجیتال هستم و دفترچه هایم را به صورت حرفه ای در کتاب های میز قهوه خوری 12 اینچ در 12 اینچ چاپ می کنم.

من همچنین یک هنرمند هستم و عاشق نقاشی هستم. به عنوان یک هنرمند، می خواهم چیزهای جدیدی را امتحان کنم و هنر من همیشه در حال پیشرفت است. من در حال حاضر از نقاشی پرتره و حیوانات با اکریلیک لذت می برم. می توانید من و هنرم را در

پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی Adobe Stock

Adobe Stock Fundamentals

Adobe Stock سرویسی است که دسترسی به میلیون ها عکس ، فیلم ، تصویر و گرافیک برداری با کیفیت ، سرپرستی و بدون حق امتیاز را فراهم می کند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Adobe Stock در Photoshop ، Illustrator و InDesign استفاده کنید.


آموزش Photoshop CC ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی

Photoshop CC Creating Social Media Graphics

این دوره به بررسی استفاده از تابلوهای هنری در فتوشاپ برای طراحی گرافیک رسانه های اجتماعی می پردازد. شما یاد خواهید گرفت که از پس‌زمینه تصویر و متن برای ایجاد تصاویر در اندازه‌های مختلف برای پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.