Chad Russell

چاد بیش از 15 سال است که در صنعت امنیت سایبری فعالیت می کند. وی دوره های مهندسی مایکروسافت را به عنوان مربی معتبر تدریس کرده است. وی تیم های مهندسین امنیتی و تحلیل گران را برای یک ارائه دهنده بانکداری اینترنتی مدیریت کرده و یک مشاور امنیت اطلاعات بوده که در شرکت هایی از جمله SAP ، Microsoft و Oracle کار می کند. طی 15 سال گذشته وی دارای گواهینامه های متعددی از جمله گواهینامه های CISSP ، CCNP ، MCSE و MCDBA بوده است.
دوره های این مدرس:

آموزش بهره برداری: فرار از شناسایی و دور زدن اقدامات متقابل

Exploitation: Evading Detection and Bypassing Countermeasures

این دوره به یکی از مناطقی که معمولاً از فرآیند آزمایش قلم ، فرار و دور زدن اقدامات متقابل نادیده گرفته می شود ، می پردازد. این دوره به شما نشان می دهد که برای حداکثر اثربخشی چگونه باید بدون شناسایی باقی بمانید و در سیستم ها و شبکه ها نفوذ کنید.


آموزش تست نفوذ: تنظیم محدوده و قوانین نامزدی

Penetration Testing: Setting the Scope and Rules of Engagement

تست نفوذ تقاضای زیادی دارد. این دوره به شما می آموزد که آزمون نفوذ شامل چه مواردی است و همچنین چگونگی ارائه یک آزمون تست نفوذ حرفه ای برای پرداخت به مشتریان.


آموزش امنیت Cloud DevOps در تنظیمات PaaS ، IaaS و SaaS

Securing Cloud DevOps in PaaS, IaaS, and SaaS Settings

استفاده از ابزارهای DevOps مانند Docker و Kubernetes گسترش یافته است. این دوره شما را با امنیت محیط DevOps در تنظیمات PaaS ، IaaS و SaaS ، شیوه های DevOps و فعالیتها در انواع مختلف سیستم عامل های Cloud آشنا می کند.