Benjamin Day

Benjamin Day یک مشاور و مربی متخصص در زمینه بهترین نرم افزارهای توسعه نرم افزار با استفاده از ابزارهای توسعه Microsoft با تأکید بر Team Foundation Server ، Scrum و Windows Azure است. او یک Microsoft Visual Studio ALM MVP ، یک مربی مجاز Scrum از طریق Scrum.org ، و سخنران کنفرانس هایی مانند TechEd ، DevTeach و VSLive است. هنگامی که نرم افزار توسعه نمی داد ، بن شناخته می شد که به دویدن و کایاک سواری می پردازد تا تعادل بین عشق به پنیر ، گوشت های پخته شده و شامپاین را حفظ کند. از طریق http://www.benday.com می توان با وی تماس گرفت.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول اولیه خدمات DevOps Azure

Azure DevOps Services Fundamentals

خدمات Azure DevOps به شما کمک می کند تا توسعه و تحویل پروژه های نرم افزاری پیچیده را مدیریت و ساده کنید. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه شروع کنید و وظایف معمولی را که برای آنها از Azure DevOps استفاده می کنید پوشش می دهد.


آموزش ALM با اصول TFS 2012

ALM with TFS 2012 Fundamentals

این دوره مروری بر پشته مدیریت چرخه عمر برنامه های کاربردی مایکروسافت (ALM) ارائه می دهد، سپس نحوه استفاده از Team Foundation Server (TFS) را برای حمایت از استفاده تیم شما از بهترین شیوه های ALM آموزش می دهد.


آموزش ALM برای توسعه دهندگان با ویژوال استودیو 2012

ALM for Developers with Visual Studio 2012

این دوره ابزارهای مدیریت چرخه حیات برنامه (ALM) مایکروسافت را از دیدگاه یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار شامل تست، معماری نرم‌افزار، کیفیت کد، نیازمندی‌ها و توسعه پایگاه داده SQL Server را پوشش می‌دهد.


آموزش پیاده سازی اسکرام با Azure DevOps

Implementing Scrum with Azure DevOps

Azure DevOps به شما کمک می کند تا فرآیند توسعه و تحویل نرم افزار خود را ساده کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Azure DevOps با Scrum برای برنامه ریزی، توسعه، آزمایش، ردیابی و استقرار محصولات نرم افزاری خود استفاده کنید.


آموزش اصول Azure DevOps Server 2020 Fundamentals

Azure DevOps Server 2020 Fundamentals

Azure DevOps Server 2020 به شما کمک می کند تا توسعه و تحویل پروژه های نرم افزاری پیچیده را مدیریت و ساده کنید. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه شروع کنید و وظایف معمولی را که برای آنها از Azure DevOps استفاده می کنید پوشش می دهد.


آموزش مهارت های DevOps برای توسعه دهندگان با Visual Studio و TFS 2017

DevOps Skills for Developers with Visual Studio and TFS 2017

آیا تاکنون روی پروژه ای کار کرده اید که توسعه آن غیرممکن باشد و اجرای آن دشوارتر باشد؟ در این دوره ، DevOps را در دنیای مایکروسافت جستجو خواهید کرد تا با ایجاد خط لوله انتشار خودکار DevOps ، پروژه های خود را سریعتر و با اطمینان تر مستقر کنید.


آموزش طراحی یک برنامه ASP.NET Core MVC برای آزمایش واحد

Architecting an ASP.NET Core MVC Application for Unit Testability

آیا می خواهید به سرعت و به راحتی بدانید که آیا برنامه شما کار می کند؟ شما به تست های خودکار نیاز خواهید داشت. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه یک برنامه ASP.NET Core را معماری کنید تا بتوانید آزمون های واحد خودکار عالی بنویسید.


آموزش مهارت های DevOps برای توسعه دهندگان با Visual Studio & TFS 2015

DevOps Skills for Developers with Visual Studio & TFS 2015

اگر کد شما تحویل داده نشده است تا کسی بتواند از آن استفاده کند ، چندان ارزشمند نیست. این دوره تمرکز شما را از توسعه نرم افزار به تحویل نرم افزار تغییر می دهد.


آموزش Load Testing with Visual Studio 2013

Load Testing with Visual Studio 2013

این دوره به شما نحوه استفاده از ابزارهای Load Testing در Visual Studio 2013 را برای کمک به تشخیص مشکلات عملکرد در برنامه های شما و تأیید عملکرد برنامه شما نشان می دهد.


آموزش مهارت های استاد اسکرام

Scrum Master Skills

این دوره به شما کمک می کند مهارت های یک استاد عالی اسکرام را توسعه دهید.


آموزش Real World Scrum With Team Foundation Server 2013

Real World Scrum With Team Foundation Server 2013

بیاموزید که چگونه از Team Foundation Server 2013 برای کمک به تیم و سازمان خود در ارائه نرم افزار عالی با استفاده از Scrum استفاده کنید.


آموزش شروع کار با Visual Studio Team Services (2018)

Getting Started with Visual Studio Team Services (2018)

Visual Studio Team Services (VSTS) اساساً Team Foundation Server در فضای ابری است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه شروع کنید ، به شما نمای کلی از ویژگی ها می دهد و وظایف معمولی را که برای VSTS استفاده می کنید را پوشش می دهد.


آموزش بارگذاری تست با ویژوال استودیو 2012

Load Testing with Visual Studio 2012

این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از ابزارهای تست بارگذاری در ویژوال استودیو 2012 برای کمک به تشخیص مشکلات عملکرد در برنامه های خود و تأیید عملکرد برنامه خود استفاده کنید.