Jeffrey Snover

جفری اسنور مهندس برجسته مایکروسافت و معمار اصلی بخش سرور ویندوز و مرکز سیستم است. Snover مخترع Windows PowerShell است ، یک موتور اتوماسیون توزیع شده مبتنی بر شی ، زبان برنامه نویسی و پوسته خط فرمان. اسنور در سال 1999 به عنوان معمار بخش بخش مدیریت و خدمات به مایکروسافت پیوست و جهت فنی را در بین فن آوری ها و محصولات مدیریتی مایکروسافت ارائه داد. اسنور دارای بیش از 30 سال تجربه صنعت با تمرکز بر فن آوری ها و راه حل های مدیریت است. او یک معمار در دفتر CTO در Tivoli و یک مدیر توسعه در NetView بود. وی همچنین به عنوان مهندس مشاور و مدیر توسعه در DEC کار کرده است ، جایی که وی پروژه های مختلف مدیریت شبکه و سیستم را هدایت می کرد. اسنور قبل از پیوستن به مایکروسافت 8 حق ثبت اختراع داشت و از آن زمان تاکنون بیش از 30 حق ثبت اختراع ثبت کرده است. او سخنران مکرر صنعت و کنفرانس های تحقیقاتی درباره موضوعات مختلف مدیریتی و زبان است.
دوره های این مدرس:

آموزش بازی توسط Play: JitJea با جفری اسنوور

Play by Play: JitJea with Jeffrey Snover

دنیای پسا اسنودن نیازمند ابزارهای پس از دولت اسنودن است. جعبه ابزار Just Enough Administration (JEA) را وارد کنید. JEA ابزاری است که به شما امکان می دهد به هر کاربر قدرت مدیریتی روی سرور بدهید، اما این کار را به گونه ای انجام می دهد که دقیقاً به کاربر ...


آموزش بازی با بازی: Microsoft Open Source PowerShell در Linux و Mac

Play by Play: Microsoft Open Source PowerShell on Linux and Mac

این دوره موارد ضروری کار با PowerShell در لینوکس و مک ، از cmdlets تا کار با توابع پیشرفته و پیکربندی حالت دلخواه را به شما نشان می دهد.