Tyler Griffiths

تایلر گریفیتس یک توسعه دهنده نرم افزار در Digicert است که در آن میکرو سرویس های ناهمزمان را با استفاده از Java ، Spring ، Cassandra و Kafka می سازد. او هم لیسانس علوم کامپیوتر و هم MBA دارد. او همه چیزهایی را که از JAV تا Grails با JVM اجرا می شوند و همه چیز بین آنها دوست دارد. هنگامی که او در حال ساخت ریز خدمات جاوا با مقیاس قابل قبول نیست ، می توانید او را پیدا کنید که برای سه پسرش دوچرخه سواری می کند ، برای همسر زیبا خود کارهای عجیبی انجام می دهد و معمولاً به همان ترتیب گلف بازی می کند. هنگامی که الهام با ضربه رو به عقب به او ضربه می زند ، او آن را در وبلاگ خود در bitglimpse.com و توییتر درbitglimpse ضبط می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش بهار دوباره سعی کنید: شروع

Spring Retry: Getting Started

اگر بهار را دوست دارید ، Spring Retry را دوست خواهید داشت. این یک روش عالی برای تسکین برخی از نقاط درد مرتبط با محیط های ریز سرویس است و پیاده سازی آن در برنامه موجود بدون درد است.


آموزش Node.js Microservices: تست و یکپارچه سازی مداوم

Node.js Microservices: Testing and Continuous Integration

پوشش تست خوب برای تحویل مداوم میکروسرویس های Node.js بسیار مهم است. این دوره به شما می آموزد که چگونه واحد، یکپارچه سازی و پوشش تست سرتاسری را با استفاده از Jest در میکروسرویس های Node.js خود پیاده سازی کنید تا بتوانید کد با کیفیت را با اطمینان ارائه دهید.