Glen Smith

Glen یک توسعه دهنده ، مربی ، نویسنده و سخنران نرم افزار سازمانی در کانبرا ، استرالیا است. او یکی از نویسندگان کتابهای Manning's Grails In Action ، سخنران کنفرانس بین المللی است و وبلاگی محبوب درباره همه چیز را توسعه می دهد. هنگامی که او به توسعه دهندگان در مورد وب ، Git و موارد Agile الهام نمی دهد ، متوجه می شوید که در گروه های کاربری محلی صحبت می کند یا در برنامه های منبع باز هک می کند. شرکت وی ، Bytecode Pty Ltd ، خدمه ای متشکل از برنامه نویسان شیرین کاری است که نسل بعدی برنامه های وب و توسعه موبایل را برای دولت استرالیا ایجاد می کنند.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه های وب پیشرو: یکپارچه سازی حسگر

Progressive Web Apps: Sensor Integrations

PWA تمام تجربه کاربر یک برنامه بومی را ارائه می دهد اما با فناوری های استاندارد وب ارائه می شود. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از حسگرهای هدست مانند دوربین ، Geo و Network استفاده کنید تا بتوانید یک تجربه تلفن همراه عالی را در وب ارائه دهید.


آموزش ساخت برنامه های زیبا و زاویه دار با PrimeNG

Building Beautiful Angular Apps with PrimeNG

Angular یک چارچوب جاوا اسکریپت بسیار محبوب و سازنده است ، اما همیشه اجزای سازگار را ارائه نمی دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از كتابخانه م Primeلفه های PrimeNG برای ساختن برنامه های Angular زیبا و تمام عیار در زمان ضبط استفاده كنید.