Justin Harris

جاستین هریس یکی از گروههای بسیار کوچکی از متخصصان است که نه تنها Microsoft MVP است ، بلکه دارای نام تجاری برجسته MCM/MCSM نیز می باشد. وی از 16 سال گذشته با فناوری های پیام رسان کار می کند و اخیراً تلاش خود را برای پروژه های ارتباطات واحد آغاز کرده است. اشتیاق جاستین به فناوری به او این امکان را داده است که کار خود را به عنوان یک خودآموز در زمینه تعمیر کامپیوتر ، مدیر ارشد ، مهندس ، مدیر IT و اکنون معمار اصلی کار کند. او به عزم و ارادت خود به کارش بسیار افتخار می کند. این امر به وی امکان می دهد تا خستگی ناپذیر در ایجاد بهترین سناریوهای ممکن برای هر مشتری کار کند. در حال حاضر ، جاستین با یک مشتری مشتری جهانی کار می کند تا معماری کند و سپس راه حل های پیام رسانی در سطح شرکت را پیاده سازی کند. وی برای ایجاد پیشنهادات خدمات ، IP برای تیم های پشتیبانی عملیاتی داخلی و اسناد قبل از فروش کار کرده است. جاستین به عنوان یک مشاور فنی با طیف گسترده ای از مواجهه با صنعت عمودی ، همیشه بر ایجاد راه حل های زیرساختی است که به مشاغل امکان می دهد نتایج برتر را به مشتریان و سهامداران خود ارائه دهند. این شامل تجربه در معماری سازمانی ، مدیریت فناوری اطلاعات ، طراحی زیرساخت ها ، مهندسی سیستم ، استقرار برنامه ها و یکپارچه سازی است. تخصص جاستین در فناوری های پیام رسان (Exchange 2013، 2010، 2007، 2003) ، Unified Communications (Microsoft Lync 2013، 2010) و مجازی سازی است. این محصولات در ایجاد راه حل های مرکز داده نسل بعدی که برای دستیابی به انعطاف پذیری ، استفاده و سطح خدمات بهتر بهینه شده اند ، در حالی که بازگشت سریع سرمایه گذاری های زیرساختی را با هزینه های قابل توجه کاهش می دهند ، نقشی اساسی دارند. هنگامی که روی پروژه های ارتباطات یکپارچه کار نمی کند ، جاستین از پیدا کردن مسیرهایی برای کشف با همسرش ، آموزش 100 مایل مسابقات فوق العاده ، غذای عالی ، بازی های ویدیویی ، گذراندن وقت در تاردی های شخصی خود و شرکت در بسیاری از تست های مایکروسافت لذت می برد!
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با Microsoft Enterprise Mobility Suite

Getting Started with the Microsoft Enterprise Mobility Suite

این دوره بهترین روشهایی را که باید برای گسترش داراییهای داخلی به فضای ابری بدانید به روشی ارائه می دهد که امکان احراز هویت ، مجوز ، رمزگذاری و تجربه امن تلفن همراه را فراهم می کند.


آموزش فعال کردن Office 365 (70-347) Plan/Configure Skype for Business Online

Enabling Office 365 (70-347) Plan/Configure Skype for Business Online

اگر می خواهید از اسکایپ برای افزایش ارتباطات در کسب و کار خود استفاده کنید، این دوره برای شما مناسب است. با پیکربندی A/V، اتصال، برگزاری جلسات و موارد دیگر آشنا خواهید شد. همچنین شما را برای اهداف امتحانی Skype for Business Online 70-347 آماده می کند.


آموزش مدیریت محصول: توسعه مشتری

Product Management: Customer Development

آیا اغلب تعجب می کنید که واقعاً چه کسی و چرا از محصول شما استفاده می کند؟ این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مشتری خود را شناسایی کنید و مهم ترین مشکلاتی که محصول شما باید برای آنها حل کند.


آموزش شروع کار با اصول پیام رسان مایکروسافت

Getting Started with Microsoft Messaging Fundamentals

این دوره مبتدی به عنوان اولین گام در درک نحوه کار سیستم پیام رسانی مبتنی بر مایکروسافت عمل خواهد کرد.