Brian Noyes

برایان نویس CTO و معمار در Solliance (www.solliance.net) ، یک شرکت توسعه راه حل های فن آوری متخصص است. برایان یک MVP مایکروسافت است و در زمینه معماری برنامه های سرویس گیرنده ، توسعه کامل وب پشته ، ابر و معماری ریز سرویس تخصص دارد. برایان چندین کتاب و ده ها مقاله انتشار فناوری ، از جمله راهنمای توسعه دهنده Microsoft Prism 4 ، اتصال داده با فرم های ویندوز 2.0 و استقرار مشتری هوشمند با ClickOnce تالیف کرده است. برایان هنگام پرواز با F-14 Tomcats در نیروی دریایی ایالات متحده ، به عنوان یک سرگرمی شروع به برنامه نویسی کرد و بعداً علاقه و علاقه اش به نرم افزار را به کار فعلی خود تبدیل کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت سرویس های ASP.NET Web API OData

Building ASP.NET Web API OData Services

این دوره آموزشی نحوه استفاده از ASP.NET Web API برای ساخت سرویس های داده بر اساس پروتکل OData، از جمله نحو پرس و جو OData و قالب بندی پیام OData را پوشش می دهد.


آموزش ساخت برنامه های مرکز داده با Angular و BreezeJS

Building Data Centric Apps with Angular and BreezeJS

این دوره به شما نحوه ساخت برنامه های داده محور با Angular و استفاده از کتابخانه سرویس دهنده و سرویس گیرنده Breeze برای مدیریت کلیه مدیریت داده های شما در برنامه را آموزش می دهد.


آموزش ساخت برنامه های Windows 8 MVVM XAML

Building Windows 8 MVVM XAML Apps

این دوره به نحوه استفاده از الگوی Model-View-ViewModel (MVVM) برای ساخت برنامه های Windows Store XAML برای ویندوز 8 و WinRT می پردازد.


آموزش امنیت برنامه های Angular با OpenID Connect و OAuth 2

Securing Angular Apps with OpenID Connect and OAuth 2

OpenID Connect و OAuth 2 به برنامه های شما امکان می دهند از پروتکل های امنیتی مدرن استفاده کنند و در یک تجربه ورود به سیستم (SSO) در چندین برنامه شرکت کنند. این دوره به شما نحوه تأیید اعتبار کاربران و تأیید مجوز دسترسی در برنامه های Angular خود را نشان می دهد.


آموزش ساخت برنامه های تجاری Windows Store با Prism

Building Windows Store Business Apps with Prism

این دوره شامل چگونگی استفاده از Prism برای Windows Runtime از الگوها و روشهای مایکروسافت برای ساخت برنامه های تجاری قابل نگهداری و قابل آزمایش در فروشگاه Windows Store با استفاده از الگوی Model-View-ViewModel است.


آموزش WPF MVVM در عمق

WPF MVVM in Depth

این دوره شامل مواردی است که باید برای به کارگیری موثر الگوی MVVM در برنامه های WPF بدانید.


آموزش راهنمای بهره وری WPF

WPF Productivity Playbook

این دوره شامل مجموعه‌ای از نکات، ترفندها و تکنیک‌هایی است که به شما کمک می‌کند به یک توسعه‌دهنده WPF سازنده‌تر و مطمئن‌تر تبدیل شوید و قادر به استفاده از قدرت کامل پلتفرم باشید.


آموزش WCF Jumpstart

WCF Jumpstart

این دوره برای این است که شما را از هیچ دانش بنیاد ارتباطات ویندوز (WCF) بیابید ، و در مدت زمان بسیار کوتاهی با اصول WCF آشنا شوید. شما می آموزید که چگونه خدمات ، میزبان خدمات و مشتریان را برای اتصال به ...


آموزش گسترش برنامه های XAML با رفتارها

Extending XAML Applications With Behaviors

رفتارها به شما امکان می دهند به XML در XAML خود ، عملکردی را به کنترل ها و عناصر موجود اضافه کنید. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از رفتارهای Blend ساخته شده برای پوشش طیف گسترده ای از سناریوها استفاده کنید و نحوه استفاده سفارشی خود را ...


آموزش اصول اورلیا

Aurelia Fundamentals

این دوره به شما پایان دادن به پایان دادن به ویژگی های Aurelia ، از جمله الگوی MVVM ، اتصال داده ها ، مسیریابی ، تزریق وابستگی و توسعه پذیری را می دهد.


آموزش ساخت برنامه های تک صفحه ای داده محور با Breeze

Building Data-Centric Single Page Apps with Breeze

این دوره نحوه استفاده از کتابخانه جاوا اسکریپت Breeze.js و پشتیبانی سرور را برای ساخت برنامه های کاربردی صفحه تک HTML غنی و داده محور یا صفحات بسیار تعاملی در یک برنامه وب بزرگتر را پوشش می دهد. شما قابلیت های انتها به انتها را یاد می گیرید...


آموزش اتصال داده WPF در عمق

WPF Data Binding in Depth

اتصال داده یکی از قدرتمندترین و مهمترین قابلیت ها در برنامه های WPF برای ساخت برنامه های مبتنی بر داده ، همراه با یکپارچه و قابل نگهداری است. در این دوره شما خواهید آموخت که چگونه از قابلیت های اتصال به داده پایان به پایان در ...