Corey Bower

Corey Bower مدیر شبیه سازی در GoEngineer است ، که نرم افزار ، فناوری و تخصصی را در اختیار شما قرار می دهد که به شرکت ها امکان می دهد قفل نوآوری در طراحی را باز کرده و محصولات بهتر را سریعتر ارائه دهند. وی با مدرک BSME از دانشگاه ایالتی آیووا فارغ التحصیل شد. وی بیش از 10 سال است که از SOLIDWORKS استفاده می کند و مهندس برنامه های Elite و SOLIDWORKS Expert و همچنین مربی معتبر را به دست آورده است.
دوره های این مدرس:

آموزش شبیه سازی SOLIDWORKS - تجزیه و تحلیل خطی استاتیک

SOLIDWORKS Simulation - Linear Static Part Analysis

تجزیه و تحلیل تنش استاتیک خطی یک قطعه ، عنصر اصلی فرآیند طراحی است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک تنش استاتیک استاتیک خطی را تنظیم و اجرا کنید. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS 2016.


آموزش شبیه سازی SOLIDWORKS - تجزیه و تحلیل خطی استاتیک تجمع

SOLIDWORKS Simulation - Linear Static Assembly Analysis

تجزیه و تحلیل تنش استاتیک خطی یک مجموعه از عناصر اصلی فرایند طراحی است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک تحلیل استرس استاتیک خطی از یک مجموعه تنظیم و اجرا کنید. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS 2017.


آموزش SOLIDWORKS ملزومات - ویرایش خطاها و تغییرات طراحی

SOLIDWORKS Essentials - Editing Errors and Design Changes

با استفاده از SOLIDWORKS ، از کادر محاوره ای "چه چیزی اشتباه است" برای عیب یابی یک فایل بخشی استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS 2016.


آموزش SOLIDWORKS - کار با ویژگی های Loft و Boundary

SOLIDWORKS - Working with Loft and Boundary Features

همه هندسه را نمی توان با اکستروژن ساده و چرخش ایجاد کرد. برای هندسه پیچیده اغلب به ویژگی Loft یا Boundary نیاز است. این دوره ویژگی های Loft و Boundary را با همه گزینه های آنها آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS 2016.