Thomas Lee

توماس بیش از 40 سال پیشکسوت صنعت فناوری اطلاعات است. او از همان ابتدای IBM PC و DOS درگیر محصولات مایکروسافت بوده است. توماس مشاوره و آموزش در مورد طیف وسیعی از محصولات مایکروسافت را ارائه می دهد که اخیراً بر روی PowerShell و Lync Server تمرکز کرده است. توماس از 18 سال گذشته 17 سال MVP مایکروسافت بوده و دوره های آموزشی PowerShell را در سراسر جهان برگزار می کند. وی همچنین به شدت درگیر آموزش LCS/OCS/OCSR2 و Lync در سراسر EMEA و سراسر جهان بوده است. او چندین سال به نمایندگی از مایکروسافت آموزش OCS و Lync Ignite را اجرا کرده و در تهیه و راه اندازی برنامه درسی رسمی مایکروسافت نقش داشته است. توماس سخنران کنفرانس های مختلف در سراسر جهان طی دهه گذشته از جمله Teched US/EMEA/ژاپن/استرالیا بوده و در کنفرانس PowerShell Deep Dive در اکتبر در فرانکفورت سخنرانی می کند. می توانید وبلاگ فنی توماس را بخوانید: Under The Stairs (در http://tfl09.blogspot.com) و وبلاگ PowerShell Scripts (در http://pshscripts.blogspot.com). در اوقات فراغت ، او در یک کلبه کوچک در حومه انگلیس به همراه همسرش سوزان و دخترش ربکا ، به همراه یک انبار بزرگ شراب و یک مجموعه عالی از موسیقی زنده Grateful Dead و جری گارسیا زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از WMI و CIM در PowerShell

Using WMI and CIM in PowerShell

این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید از cmdlet های CIM و PowerShell برای مدیریت سیستم های محلی و از راه دور استفاده کنید.


آموزش ایجاد ماژول های PowerShell

Creating PowerShell Modules

این دوره نحوه ایجاد، استقرار و مستندسازی ماژول های PowerShell را نشان می دهد.


آموزش مدیریت DHCP با PowerShell

Managing DHCP With PowerShell

این دوره به بررسی چگونگی مدیریت DHCP سرور در ویندوز سرور با استفاده از Powershell می پردازد.


آموزش 10 ویژگی برتر Cool PowerShell v3 با ویندوز سرور 2012

Top 10 Cool PowerShell v3 Features with Windows Server 2012

در این دوره ویژگی های جالب جدید معرفی شده با PowerShell v3 و Server 2012 مورد بررسی قرار گرفته است.


آموزش قالب بندی با PowerShell

Formatting With PowerShell

این دوره قالب بندی با PowerShell را بررسی می کند. این با استفاده از PowerShell تمام گزینه های بالقوه قالب بندی شما را بررسی می کند.


آموزش WMI و Powershell

WMI and Powershell

این دوره به شما نحوه استفاده و استفاده از WMI با Windows PowerShell را نشان می دهد


آموزش پیاده سازی PowerShell Web Access در سرور

Implementing PowerShell Web Access in Server

این دوره به شما توضیح می دهد که دسترسی به وب پاورشل چیست و به شما نشان می دهد که چگونه آن را نصب کنید، ایمن کنید، آن را پیکربندی کنید و از آن استفاده کنید. همچنین بهترین توصیه های عملی را ارائه می دهد.


آموزش گردش کار ویندوز با Windows PowerShell

Windows Workflows with Windows PowerShell

اجرای اسکریپت های یکسان در تمام طول روز بهترین استفاده از وقت شما نیست ، اما گردش کار راه حل است! این دوره گردش کار PowerShell را توصیف می کند و نحوه نوشتن/توسعه ، اجرا و عیب یابی گردش کار را نشان می دهد.