James Trory

جیمز در انگلستان متولد و بزرگ شد و در آنجا تحصیلات خود را در زمینه فیلم و رسانه در سطح A آغاز کرد ، سپس بلافاصله همه چیز را رها کرد و در جوانی به لس آنجلس نقل مکان کرد تا انگشتان پای خود را به دنیای فیلم سازی فرو برد. این امر سرانجام به علاقه او به عکاسی منجر شد و عزیمت به ساحل شرقی وی را ابتدا در دانشگاه ایالتی وسترن کانتیکت به تحصیل در رشته عکاسی به صورت نیمه وقت ، تا پذیرش در یک دوره برنامه عکاسی خبری در مرکز بین المللی عکاسی در نیویورک پذیرفت. اولین تجربه حرفه ای وی کارآموزی با سوزان میسلاس عکاس مگنوم و سپس کار به عنوان چاپگر نمایش تمام وقت برای افسانه دیگر مگنوم و VII ، جیمز ناچت وی بود. رتوش بیشتر و بیشتر بخشی از کار او شد و او دریافت که چقدر از آن لذت می برد. او که اکنون یک فروش حرفه ای است ، به طور منظم با نشریاتی مانند Harper’s Bazaar ، Elle UK ، Glamour ، New York Magazine ، Wallpaper و بسیاری دیگر کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش گردش کار ویرایش پیشرفته در Lightroom

Advanced Editing Workflows in Lightroom

در این آموزش Lightroom ، ما برخی از نکات و تکنیک های واقعی در مورد افزایش عکس های شما را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Lightroom CC.


آموزش رنگ آمیزی عکس های سیاه و سفید

Colorizing Black and White Photographs

بیاموزید چگونه تاریخ را زنده کنید. این دوره به شما مفاهیم اصلی تهیه یک عکس قدیمی ، سیاه و سفید و تبدیل آن به یک رنگ خیره کننده را آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6 یا بالاتر.