Kenneth Truyers

Kenneth Truyers توسعه دهنده NET بلژیکی و Microsoft MVP ، ساکن مایورکا ، اسپانیا است. او به عنوان یک توسعه دهنده مستقل ، عمدتا در پروژه هایی در لندن ، انگلستان کار می کند. وی در زمینه توسعه وب با داشتن دانش کامل C # و Microsoft Azure تخصص دارد ، اما از برنامه نویسی جلویی با چارچوب هایی مانند Aurelia ، Angular و Durandal نیز لذت می برد. او علاوه بر این به شیوه های توسعه چابک علاقه مند است و دوست دارد با یکپارچه سازی مداوم و تحویل مداوم تیم ها را کار کند و به آنها کمک کند. او غالباً در مورد این موضوعات در www.kenneth-truyers.net وبلاگ می نویسد و از شبکه سازی و گهگاه صحبت در کنفرانس های توسعه دهنده لذت می برد. تحصیلات دانشگاهی وی به وی مدرک مهندسی الکترونیک را داد. از همه مهمتر ، در پروژه نهایی خود ، او با برنامه نویسی تماس گرفت. از تابستان سال 2004 ، کنت یک توسعه دهنده نرم افزار تمام وقت است که برای 1 نفر استارتاپ و همچنین شرکت های چند ملیتی کار می کند. هنگامی که روی نرم افزار کار نمی کند ، او از سنگ نوردی ، شعبده بازی ، کنسرت رفتن و به طور کلی یک هیپی سازگار لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش استقرار برنامه های .NET با استفاده از اختاپوس

Deploying .NET Applications with Octopus Deploy

Octopus Deploy ابزاری درجه یک برای اجرای تحویل مداوم است. این دوره به شما نحوه پیکربندی و استفاده از Octopus Deploy برای استقرار برنامه های .NET را آموزش می دهد.


آموزش ساخت خط لوله استقرار برای برنامه های NET

Building a Deployment Pipeline for .NET Applications

تفاوت زیادی بین کد کار و کد مستقر وجود دارد. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک خط لوله استقرار ایجاد کنید ، از ساخت نرم افزار به صورت محلی تا استقرار آن در مرحله تولید.