سلام، نام من Amedeo Beretta است و از سال 2003 در تولید انیمیشن میپردازم و به دانشآموزان و متخصصان آموزش میدهم. من روی ویژگیهای VFX و CGI کامل، سریالها، آگهیهای تلویزیونی، بازیهای ویدیویی و ویدیوهای تبلیغاتی کار کردم.
من در انیمیشن کاراکترها تخصص دارم، اما به عنوان یک متخصص عمومی شروع کردم و مهارتهای خود را در هنر مفهومی، مدلسازی سه بعدی، بافتسازی، ریگ کردن، سایهزنی، رندرینگ و ترکیببندی توسعه دادم.
کارنامههای من عبارتند از پل، جان کارتر، و سیاره 51، کارهایی که در شرکتهای برنده جایزه مانند Double Negative، Scanline VFX، و Ilion Animation Studios انجام شده است.
برای دیدن کارهای بیشتر من به اینجا سر بزنید!
"سلام، نام من Amedeo است، من در تولید انیمیشن می پردازم و از سال 2003 به دانشجویان و حرفه ای آموزش می دهم. با ارائه یک صفحه، گردش کار انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید. .."
«سلام، نام من Amedeo است، من در تولید انیمیشن میپردازم و از سال 2003 به دانشجویان و حرفهای آموزش میدهم. با ارائه یک صفحه، گردش کار انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید. .."
"با ارائه انیمیشن موجودات حرفه ای به شکل پیاده روی پلنگ، در Autodesk Maya، جریان کار انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید. این دوره دس. .."
با ارائه یک انیمیشن زنانه با ظاهر حرفهای، الهام گرفته از انیمه، در Autodesk Maya، جریانهای کاری انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید. این دوره دس. ..
این دوره ها به شما می آموزد که چگونه می توانید از طریق سیستم Human IK مایا ، هر دکل سفارشی دوتایی را با داده های MOCAP برانید و بدون تغییر عمده در خط لوله یا دانش فنی گسترده ، سرعت انیمیشن را افزایش دهید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.