Ana Voicu

Ana Voicu یک توسعه دهنده نرم افزار است که علاقه زیادی به پایگاه داده ، هوش تجاری و علوم داده دارد. وی با تمرکز بر بهینه سازی عملکرد ، شناخت الگو ، تجزیه و تحلیل کارآمد فرآیندهای تجارت و تجسم های تعاملی ، در حال توسعه راه حل های هوش تجاری در انواع شرکت ها است. آنچه آنا بیشتر دوست دارد غلبه بر چالش های مربوط به عملکرد پایگاه داده است ، بیشتر مربوط به راه حل های ذخیره داده است. آنا چندی پیش کشف کرد که دوست دارد همه آنچه را می داند و می آموزد با دیگران به اشتراک بگذارد. می توانید دو سنت او را در توییتر (sqlbythebook) یا در وبلاگ وی ، www.sqlbythebook.com پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد و نظارت بر خطوط لوله داده برای راه حل پردازش جریان

Create and Monitor Data Pipelines for a Stream Processing Solution

این دوره به شما نحوه ایجاد، پیکربندی، نظارت و عیب یابی مشاغل Azure Stream Analytics را برای پردازش داده های پخش زنده آموزش می دهد.


آموزش طراحی Data Warehouse در بسترهای نرم افزاری Microsoft SQL Server

Designing a Data Warehouse on the Microsoft SQL Server Platform

تا به حال فکر کرده اید که چگونه ایجاد گزارش های معنی دار از داده های پخش شده در چندین منبع امکان پذیر است؟ این دوره به چگونگی ایجاد یک پروژه انبار داده می پردازد که به س questionsالات مهم مشتریان در مورد تجارت آنها پاسخ می دهد.


آموزش تسلط بر ETL: پاکسازی داده ها با خدمات یکپارچه سازی SQL Server

Mastering ETL: Data Cleansing with SQL Server Integration Services

یکپارچگی داده های مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل یک گام مهم در هر پروژه مرتبط با داده است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه بسته های SQL Server Integration Services (SSIS) را که برای فعالیت های پاکسازی داده ها استفاده می شود، برای اطمینان از یکپارچگی داده ها توسعه دهید.


آموزش استفاده از ویژگی های SQL Server 2016 برای مشکلات داده های دنیای واقعی

Applying SQL Server 2016 Features to Real-world Data Problems

به سرعت و پس از انتشار SQL Server 2016 ، جدیدترین ویژگی ها و پیشرفت های عملکرد را کاوش کنید. این دوره به شما در مورد برخی از قابلیت های شگفت انگیز جدید که به افزایش عملکرد راه حل شما کمک می کند ، آموزش می دهد.