Stefan Roman

استفان از جمهوری اسلواکی منشأ گرفته است ، و از آنجا به انگلستان مهاجرت کرده است تا بیش از یک دهه در آنجا زندگی کند. وی امنیت اطلاعات را فرا گرفت ، که به سرعت کار خود را به سمت سخت شدن سرورهای لینوکس و مدیریت لینوکس سوق داد. او چندین گواهینامه AWS را تصویب کرد که باعث شد او در مسیر اتوماسیون و فناوری های ابری قرار بگیرد ، جایی که احساس می کند در خانه است. از آن زمان او چندین موقعیت DevOps از جمله یک بانک جهانی ارائه دهنده برنامه بانکداری اینترنتی ، برنامه CRM و موارد دیگر را کار کرد. استفان عاشق اتوماسیون زیرساخت ها ، فناوری های ابری ، برنامه نویسی پایتون ، کوهنوردی ، بوکس و غذا است!
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با دسکتاپ GitHub

Getting Started with GitHub Desktop

GitHub پیشروترین ارائه دهنده Git در جهان است. این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور کارآمد سرویس گیرنده دسکتاپ GitHub را در حالی که به تنهایی یا در یک تیم کار می کنید، در حالی که بهترین روش ها برای انجام تغییرات در مخازن با رعایت استانداردهای محبوب را به شما آموزش می دهد.


آموزش مبانی AWS DynamoDB

AWS DynamoDB Fundamentals

AWS DynamoDB پیشرو در پایگاه داده کاملاً مدیریت شده و پایگاه داده NoSQL در جهان است. این دوره ویژگی های اساسی و پیشرفته DynamoDB و تعامل با جداول AWS DynamoDB را با استفاده از کنسول AWS ، ابزارهای خط فرمان AWS و پایتون به شما آموزش می دهد.