Mark Scott

مارک یک توسعه دهنده ، معمار ، سرپرست تیم و مدیر باتجربه با بیش از پانزده سال تجربه تولید برنامه های کاربردی با استفاده از روش های شی گرا است. در بیشتر دوران حرفه ای خود ، وی در حال توسعه برنامه های تحت وب در ASP.NET با SQL Server بوده است. اخیراً ، او با کل فضای منبع باز ، به خصوص Node.js و MongoDB ، راحت تر شده است. مارک شوهر یک همسر شگفت انگیز ، و پدر دختران سه قلو است و احساس برکت بسیار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر MEAN.JS

Introduction to MEAN.JS

این دوره توسعه دهندگان وب را با MEAN.JS ، یک راه حل رایگان و کاملاً پشته برای برنامه های MEAN آشنا می کند.


آموزش ساخت برنامه های تجاری با Vue.js و MongoDB

Building Business Applications with Vue.js and MongoDB

محبوبیت و کاربرد Vue.js به سرعت در حال رشد است. این دوره به شما یاد می دهد که با استفاده از پشته VENoM که شامل Vue.js ، Express.js ، Node و MongoDB با Mongoose است ، برنامه های شغلی ایجاد کنید.


آموزش اصول Mongoose برای Node و MongoDB

Fundamentals of Mongoose for Node and MongoDB

Mongoose یک بسته Node.js منبع باز است که مدل سازی و ساختار شی را برای داده های برنامه ذخیره شده در MongoDB فراهم می کند. در این دوره ، توسعه دهندگان یاد می گیرند که طرح ، مدل و اعتبار سنجی را در برنامه های خود بگنجانند.


آموزش معرفی Mongoose برای Node.js و MongoDB

Introduction to Mongoose for Node.js and MongoDB

این دوره آموزشی Mongoose را معرفی می‌کند، یک بسته منبع باز Node.js که مدل‌سازی و ساختار شیء را برای داده‌های برنامه ذخیره شده در MongoDB فراهم می‌کند.


آموزش حرکت به جلو با Mongoose.js

Moving Forward with Mongoose.js

Mongoose.js یکی از محبوب ترین کتابخانه های Node.js برای MongoDB است. در این دوره ، شما در مورد به روزرسانی ها و ویژگی های پیشرفته تر Mongoose.js 4. خواهید آموخت. همچنین با برخی از تغییرات شکستنی که ممکن است هنگام حرکت به جلو روبرو شوید ، خواهید آموخت.