Curtis Smith

کورتیس مهندس حرفه ای ثبت شده (فلوریدا و تنسی) و BIM برای متخصص زیرساخت های عمرانی در شرکت مهندسی اینرلایت در ساحل میرامار ، فلوریدا است. کورتیس بیش از 8 سال تجربه اتوکد Civil 3D و وضعیت AutoCAD Civil 3D Certified Professional را به ارمغان می آورد. تجربه قبلی وی شامل توسعه و نگهداری از الگوهای طراحی ، استانداردهای گردش کار ، کاتالوگ های BIM ، آموزش و پشتیبانی از یک شرکت بزرگ مهندسی و معماری چند ملیتی برای کاربران 3D اتوکد مدنی بود. او با تیم توسعه نرم افزار Autodesk Civil Infrastructure ارتباط نزدیک دارد و آزمایش و بازخورد محصول را برای شکل دادن به آینده نرم افزار Autodesk برای مهندسان عمران فراهم می کند. وی همچنین با توسعه دهندگان نرم افزار شخص ثالث در سراسر جهان برای ایجاد برنامه های افزودنی افزودنی برای AutoCAD Civil 3D از نزدیک همکاری می کند. دوره های وی در سال 2013 و 2015 در دانشگاه Autodesk تدریس کرده است که به عنوان یکی از برترین کاربران 3D AutoCAD Civil در سراسر جهان شناخته شده است.
دوره های این مدرس:

آموزش کار با سطوح در اتوکد Civil 3D

Working with Surfaces in AutoCAD Civil 3D

در این آموزش AutoCAD Civil 3D ، انواع مختلف مدل های سطح را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: AutoCAD Civil 3D 2015.


آموزش مقدمه ای برای نقشه برداری: زمینه برای اتمام در AutoCAD Civil 3D

Introduction to Surveying: Field to Finish in AutoCAD Civil 3D

این دوره عمدتاً بر روی ابزارهایی که اتوماسیون و بهینه سازی را در فرآیند نقشه برداری و نقشه برداری "زمینه برای پایان" فراهم می کنند ، متمرکز است. نرم افزار مورد نیاز: AutoCAD Civil 3D 2016، 2017


آموزش مجامع سه بعدی مدنی و مبانی مدلسازی راهرو

Civil 3D Assemblies & Corridor Modeling Fundamentals

در این دوره ، شما با یادگیری اصول ساخت راهروها و سپس مرور برخی از ابزارهای پیشرفته تر استخراج و تجزیه و تحلیل داده های موجود برای راهروها ، اولین قدم ها را در آموزش مدل راهرو برمی دارید.


آموزش ایجاد بلوک های پویا برای پروژه های طراحی سایت در اتوکد

Creating Dynamic Blocks for Site Design Projects in AutoCAD

در این آموزش اتوکد ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ویرایشگر بلوک در اتوکد برای ایجاد بلوک ها و بلوک های پویا با ویژگی ها استفاده کنید ، که باعث افزایش سرعت و کارایی ما در هنگام تهیه و طراحی می شود. نرم افزار مورد نیاز: اتوکد 2015.


آموزش مقدمه ای بر اتوکد Civil 3D

Introduction to AutoCAD Civil 3D

در طول این دوره ها ما به مفاهیم و اصول اساسی AutoCAD Civil 3D ، یک راه حل پویا BIM برای مشاغل مهندسی عمران و نقشه برداری ، خواهیم پرداخت.


آموزش طراحی سایت و برنامه ریزی حرفه ای در اتوکد

Professional Site Design and Plan Production in AutoCAD

در طول این آموزش اتوکد ، ما استفاده از ابزارهای پیش نویس دو بعدی را برای تولید یک طراحی سایت تجاری تجاری با تولید برنامه مهندسی عمران بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: اتوکد 2015.