Jason Sauer

جیسون سائر بنیانگذار بم است! پاور Software Solutions، LLC. او بیش از 20 سال قبل از تأسیس بم در Johnson Investment Counsel، Inc. کار کرد! پاور در سال 2014. جیسون در دوره های خود با JIC ، نقش های مختلفی را از جمله کارآموز IT گرفته تا مدیر بخش سیستم های اطلاعاتی ایفا کرد. وی بسیاری از نرم افزارهای مورد استفاده برای اداره شرکت را طراحی و توسعه داد و راه حلهایی از سیستمهای مدیریت پورتفولیو و حسابداری تا سیستمهای ارتباط با مدیریت و تجارت را ایجاد کرد. این سیستم ها هنوز توسط JIC مورد استفاده قرار می گیرند و در حال حاضر بیشتر توسعه یافته و توسط شخص ثالث به بازار منتقل می شوند. جیسون بم را تاسیس کرد! پاور با هدف کمک به مردم در تمام سطوح یک سازمان تأثیر عمیق ، فوری و پایدار بر مشتری و جامعه آنها بگذارد. او به همراه همسرش ، وندی و سه دخترش در اوهایو زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد کتابهای کار اکسل سمت سرور

Creating Server-Side Excel Workbooks

در این دوره به تمایل و در بسیاری از موارد نیاز بسیاری از کاربران برای دریافت اطلاعات از برنامه های شما در قالب اکسل می پردازیم. ما در مورد چند روش سنتی که برای ارائه داده های اکسل استفاده می شود صحبت خواهیم کرد و به معرفی ...


آموزش مدل سازی داده های عملی با C# و SQL Server

Practical Data Modeling With C# and SQL Server

یک مدل داده خوب می تواند تفاوت بین یک برنامه موفق و قابل مدیریت با برنامه ای باشد که با هر درخواست تغییری از بین می رود.


آموزش مقدمه ای بر CSS مثلث معکوس

Introduction to Inverted Triangle CSS

CSS ای که برای پروژه های وب خود می نویسید ، مدیریت آن دشوار می شود. این دوره برای معرفی شما به بازدیدکننده در CSS مثلث معکوس ، روشی برای نوشتن CSS ساخت یافته ، سازمان یافته و آسان برای نگهداری طراحی شده است.