Dustin Schultz

داستین شولتز یک مهندس سرب نرم افزار و یک مژده دهنده فناوری در قلب اوست. او همه فن آوری را دوست دارد و شما اغلب می توانید او را در حال دیدن آخرین فن آوری ببینید. داستین عاشق یادگیری است و همیشه می خواست بداند که همه چیز چگونه کار می کند ، به طوری که وقتی او کوچک بود ، مادرش برای او کتاب "چطور کار می کند" برای او خریداری کرد زیرا از تمام س hisالاتش خسته شده بود. او لیسانس و فوق لیسانس علوم کامپیوتر دارد و با اکثر تجربیات خود در جاوا ، بهار ، خواب زمستانی ، Spring Boot ، Maven ، AngularJS و "The Cloud" یک توسعه دهنده کامل پشته است. اجازه ندهید که این شما را گول بزند ، او هر فناوری متناسب با نیاز را می آموزد و از آن استفاده می کند. می توانید در مورد او بیشتر بیاموزید یا رامبلینگ های او را در وبلاگ او بخوانید.
دوره های این مدرس:

آموزش بهار: تصویر بزرگ

Spring: The Big Picture

با این نمای کلی سطح بالایی از Spring ، به چارچوب Spring ، Spring Boot و سایر پروژه های مربوط به Spring بروید.


آموزش چارچوب بهار: تصویر بزرگ

Spring Framework: The Big Picture

با این نمای اجمالی سطح بالا از Spring، وارد چارچوب Spring، Spring Boot و سایر پروژه های مرتبط با Spring شوید.


آموزش مبانی ابر بهاری

Spring Cloud Fundamentals

Spring Cloud به شما کمک می کند تا از توسعه ریز خدمات در فضای ابری کاملاً استفاده کنید. بیاموزید که چگونه برنامه های بومی ابری را که از کشف خدمات ، پیکربندی توزیع شده ، توازن بار سمت مشتری ، مسیریابی هوشمند و تحمل خطا استفاده می کنند ، توسعه دهید.


آموزش Spring Boot: توسعه ، پیکربندی و استقرار کارآمد

Spring Boot: Efficient Development, Configuration, and Deployment

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه پیکربندی های خودکار شخصی خود را بنویسید ، پیکربندی خود را بیرونی کنید و برنامه خود را در فضای ابری نصب کنید.


آموزش چارچوب بهار: محرک بوت فنر

Spring Framework: Spring Boot Actuator

شما به تازگی توسعه یک برنامه Spring Boot را به پایان رسانده اید. مرحله بعدی: تولید! اما آیا ارزش تولید دارد؟ با بهار محرک چکمه ، این است! این دوره شامل چگونگی مدیریت آسان برنامه های Spring Boot است که در حال تولید با استفاده از Spring Boot Actuator هستند.