Jerry Kurata

جری دارای مدرک کارشناسی علوم زمین شناسی و فیزیک است. برنامه های وی برای کار در صنعت اکتشاف نفت ، هنگامی که فهمید ترجیح می دهد به جای خواندن نمونه های گِل و هسته در دریای شمال ، برای کار در شبیه سازی و پردازش داده ها با رایانه کار کند ، مورد پیگرد قرار گرفت. عشق او به رایانه و فن آوری باعث شد که وی در حالی که مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم کامپیوتر می گیرد ، ساعتهای بیشتری را صرف کار با کامپیوتر کند. زمینه های فعلی علاقه وی شامل یادگیری ماشین ، بیگ دیتا ، سیستم های رایانه ای کوچک و پوشیدنی ، رباتیک و راه حل های ساختن است که به افراد کمک می کند. هنگامی که با کامپیوتر کار نمی کند ، جری از گذراندن وقت با خانواده اش ، مسافرت و عکس گرفتن از زیبایی های دنیای ما لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات سواد: مفاهیم اصلی شبکه متخاصم مولد

Literacy Essentials: Core Concepts Generative Adversarial Network

این دوره تئوری و کدهای مربوط به شبکه های متخاصم عمومی (GAN) را به شما آموزش می دهد. GAN ها شبکه های خودارزیابی و خود-بهبودی هستند که می توانند نتایج خیره کننده ای را که در عکس ها، فیلم ها و صداهای تولید شده می بینید ایجاد کنند.


آموزش یادگیری عمیق با Keras

Deep Learning with Keras

عمیق یادگیری در قلب بسیاری از برنامه های پیشرو یادگیری ماشین و هوش مصنوعی نهفته است. این دوره ، یادگیری عمیق با Keras ، به شما نشان می دهد که چگونه از Keras برای ایجاد سریع شبکه های عصبی عمیق قدرتمند استفاده کنید.


آموزش درک یادگیری ماشین با R

Understanding Machine Learning with R

این دوره فرآیند ایجاد راه حل پیش بینی یادگیری ماشین را طی می کند. این دوره R را معرفی می کند ، زبان اصلی برای یادگیری ماشین.


آموزش یادگیری تقویتی از بازخورد انسانی (RLHF)

Reinforcement Learning from Human Feedback (RLHF)

در این دوره ما گوشه ای از جهان در حال گسترش هوش مصنوعی را بررسی می کنیم و برخی از اصول اساسی موجود در یادگیری تقویتی از بازخورد انسانی (RLHF)، فناوری زیربنای ابزارهای عالی هوش مصنوعی مانند ChatGPT، Bard و غیره را مرور می کنیم.


اولین شبکه عصبی خود را با TensorFlow بسازید ، آموزش دهید و استقرار دهید

Build, Train, and Deploy Your First Neural Network with TensorFlow

در این دوره ، شما اصول اولیه یادگیری ماشین و شبکه های عصبی را یاد خواهید گرفت ، بنابراین می توانید به سرعت یک شبکه عصبی با TensorFlow ایجاد ، آموزش داده و استقرار دهید.


آموزش شروع کار با یادگیری ماشینی Azure

Getting Started with Azure Machine Learning

یادگیری ماشینی به پیش بینی آب و هوا، مسیریابی شما در اطراف ترافیک و نمایش تبلیغات شخصی در صفحات وب شما کمک می کند. در این دوره، نحوه استفاده از یادگیری ماشینی Azure را به منظور ایجاد، استقرار و حفظ راه حل های پیش بینی می آموزید.


آموزش درک یادگیری ماشین با پایتون

Understanding Machine Learning with Python

از داده های خود برای پیش بینی وقایع آینده با کمک یادگیری ماشین استفاده کنید. این دوره شما را در ایجاد یک راه حل پیش بینی یادگیری ماشین راهنمایی می کند و پایتون ، کتابخانه یادگیری سریع و محیط Jupyter Notebook را معرفی می کند.


آموزش TensorFlow: شروع کار

TensorFlow: Getting Started

این دوره به شما نحوه نصب و استفاده از TensorFlow ، کتابخانه پیشرو یادگیری ماشین از Google را نشان می دهد. خواهید دید که چگونه TensorFlow می تواند طیف وسیعی از مدل های یادگیری ماشین را ایجاد کند ، از رگرسیون خطی ساده گرفته تا شبکه های عصبی عمیق پیچیده.