Joseph L. Jorden

طی چندین سال گذشته جو در طراحی و اجرای انواع راه حل های پیچیده فنی برای مشتریان کوچک و بزرگ مشارکت داشته است. وی دارای چندین گواهینامه مایکروسافت برای SharePoint و سایر فناوری ها است. زمینه اصلی تخصص وی در زمینه توسعه نرم افزارهای سفارشی با تمرکز بر کاربردهای شیرپوینت است. او دارای تجربه در معماری ، پیاده سازی و مدیریت شیرپوینت و همچنین معماری برنامه های سفارشی ، فرم ها و خدمات سفارشی ویندوز ، طراحی پایگاه داده و طراحی و توسعه گردش کار سفارشی است. او همچنین نویسنده چندین کتاب فنی در مورد SQL Server و Reporting Services و همچنین مقالات زیادی در مورد سایر موضوعات فنی است. همچنین ، وی سابق MCT و سخنران کنفرانسی مانند Comdex ، PASS و Desert Code Camp است.
دوره های این مدرس:

آموزش در حال توسعه با SharePoint Framework و Angular

Developing with the SharePoint Framework and Angular

این دوره اصول ایجاد قطعات وب و پسوندها را آموزش می دهد که به شما امکان می دهد نحوه عملکردهای SharePoint را برای کاربران تغییر دهید. شما یاد خواهید گرفت که یک بخش وب و پسوند را با Yeoman داربست کنید ، رابط های کاربری ایجاد کنید و در SharePoint مستقر شوید.


آموزش در حال توسعه با SharePoint Framework و AngularJS

Developing with the SharePoint Framework and AngularJS

این دوره اصول ساخت قطعات وب را آموزش می دهد که به شما امکان می دهد ظاهر وب سایت های شیرپوینت خود را شخصی سازی کنید. قسمت وب را با Yeoman داربست خواهید کرد ، یک رابط کاربری ایجاد کرده و در SharePoint مستقر خواهید شد.