Justin Boyer

جاستین بویر برای شرکت های فناوری کپی و محتوا می نویسد. او حرفه IT خود را به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار آغاز کرد ، سپس به امنیت برنامه انتقال یافت و به امنیت + و CSSLP تبدیل شد. پس از تقریباً یک دهه فعالیت در صنعت فناوری ، ساخت برنامه های دسک تاپ ، موبایل ، وب و برنامه های ابری ، جاستین تجارت فناوری نوشتن را راه اندازی کرده است تا به شرکت های نرم افزاری و امنیتی کمک کند محصولات و خدمات خود را بفروشند.
دوره های این مدرس:

آموزش رمزنگاری عملی در Node.js

Practical Cryptography in Node.js

ابزارهای اصلی Node.js را برای توسعه دهندگان برای رمزگذاری داده ها در برنامه های خود بیاموزید. کاربران خود را در معرض خطر قرار ندهید. با عملکردهای رمزنگاری داخلی Node به ایمن نگه داشتن آنها کمک کنید.


آموزش درک OAuth با Node.js

Understanding OAuth with Node.js

OAuth به پروتکل مجوز defacto برای سرویس های وب تبدیل شده است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه OAuth را در برنامه Node.js خود با خیال راحت پیاده سازی کنید ، بنابراین می توانید ضمن ایمن نگه داشتن کاربران ، بهترین تجربه ممکن را به آنها بدهید.


آموزش مفاهیم کلیدی جریان داده

Key Concepts Data Flow

داده ها کلید تصمیم گیری عاقلانه تجاری هستند. این دوره به شما می آموزد که از نمودارهای جریان داده برای بهینه سازی معماری داده خود برای به دست آوردن بینش و تصمیم گیری بهتر با استفاده از داده ها استفاده کنید.


آموزش امنیت Kubernetes: به حداقل رساندن آسیب پذیری های میکروسرویس

Kubernetes Security: Minimizing Microservice Vulnerabilities

میکروسرویس ها از طریق کد و زیرساخت ایمن می شوند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه میکروسرویس های میزبانی شده در محیط Kubernetes را ایمن کنید.


آموزش شروع کار با Linkerd Service Mesh

Getting Started with Linkerd Service Mesh

میکروسرویس ها مزایای زیادی را ارائه می دهند اما با چالش های جدیدی همراه هستند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از شبکه سرویس Linkerd استفاده کنید تا به شما کمک کند خدمات میزبانی شده در Kubernetes را به طور قابل اعتماد و ایمن اجرا کنید.


آموزش انجام مدل سازی تهدید با روش مدل سازی تهدید Microsoft

Performing Threat Modeling with the Microsoft Threat Modeling Methodology

پس از نوشتن کد ، از یافتن اشکالات امنیتی خسته شده اید؟ دیر یافتن اشکالات خطرناک و گران است. در این دوره ، قبل از اینکه خیلی دیر شود ، روش های مدل سازی تهدید را خواهید آموخت.