Taylor Jones

تیلور جونز یک افسر امنیت داده و علاقه مند به امنیت/انجیلی است که عاشق تدریس است. تمرکز اصلی وی کمک به رهبران تجارت و کاربران روزمره در هنگام تلاش برای شناسایی و رفع خطرات امنیتی خود ، ترس ، عدم اطمینان و تردید (FUD) است. با تکیه بر اصول اساسی و بهترین روش های آزمایش شده توسط زمان ، تیلور علاقه زیادی به غلبه بر چالش های امنیتی مدرن از طریق راه حل های معنی دار دارد که پیچیدگی را کاهش می دهد و کاهش خطر قابل اندازه گیری را فراهم می کند. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه یوتا در سیستم های اطلاعاتی است. تیلور همچنین دارای گواهینامه های CISSP ، CRISC ، CCSP ، CCSKv3 ، CCNA CyberOps ، Security + و Network + است. هنگامی که از دفتر دور است ، این پدر چهار فرزند از گذراندن وقت با خانواده اش لذت می برد و یک ماهیگیر مشتاق و متلک است.
دوره های این مدرس:

آموزش اجرای 20 کنترل امنیتی مهم CIS

Implementing the 20 CIS Critical Security Controls

اطمینان از اطلاعات شرکت مسئولیت مهمی است که می تواند استرس زا و طاقت فرسا باشد ، اما شما تنها نیستید. این دوره یک چارچوب جامع اما قابل هضم را برای مقابله با اکثر خطرات infosec به شما ارائه می دهد.


آموزش پیاده سازی و اجرای مدیریت ریسک با ISO/IEC 27005

Implementing and Performing Risk Management with ISO/IEC 27005

هر کاری که در امنیت اطلاعات انجام می دهید مربوط به ریسک است و فارغ از نظم و انضباط شما ، تیز کردن مهارت های ISRM ارزش شما را افزایش می دهد. این دوره شما را با یک چارچوب و رویکرد عملی خطر برای اولویت بندی و مقابله با ریسک آشنا می کند.