Evan Morgan

ایوان ذاتاً یک مهندس و از نظر تجارت یک متخصص امنیت است که بیش از یک دهه تجربه در زمینه فناوری و امنیت دارد. تجربه حرفه ای ایوان دیدگاه های متعددی در زمینه تجارت وی از جمله نقش در ارتش ، خدمات فناوری ، مشاوره Big 4 ، خدمات مالی Fortune 100 ، خرده فروشان Fortune 50 و استاد دانشگاه برای وی فراهم کرده است. ایوان دارای مدرک کارشناسی ارشد در سیستم های اطلاعاتی ، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و لیسانس فناوری اطلاعات است. و همچنین گواهینامه های امنیتی و امنیتی متعددی مانند CISSP ، CISM ، چندین CompTIA ، MCITP ، MCTS ، MCSE ، MCSA ، MCP و غیره. ایوان در حال حاضر رئیس فناوری های امنیتی یک شرکت خدمات مالی Fortune 100 است. او از یادگیری فن آوری های جدید و اینکه چگونه می تواند از طریق تلفیق ، غنی سازی و نوآوری موارد استفاده جدید ، از فناوری های موجود بیشتر بهره ببرد ، لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش CISSP® - امنیت دارایی

CISSP® - Asset Security

این دوره موضوعات مرتبط با حوزه امنیت دارایی CISSP را پوشش می دهد.


آموزش CISSP® - مهندسی امنیت

CISSP® - Security Engineering

در حوزه مهندسی امنیت گواهینامه حرفه ای امنیت سیستم های اطلاعاتی (CISSP®) عمیق شوید.


آموزش پزشکی قانونی دیجیتال: شروع کار با File Systems

Digital Forensics: Getting Started with File Systems

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه برخی از رایج ترین سیستم های پرونده در سیستم عامل های ویندوز ، لینوکس و Mac OS X را به صورت قانونی بررسی کنید.


آموزش CISSP® - ارتباطات و امنیت شبکه

CISSP® - Communications and Network Security

این دوره به شما کمک می کند تا CISSP® خود را به دست آورید و در حوزه امنیت ارتباطات و شبکه گواهینامه Certified Information Systems Security Professional (CISSP®) عمیق شوید.