Ron Schindler

رون یک متخصص باتجربه با تخصص عمیق در زمینه آموزش شرکت ها ، مدیریت تغییر ، ارتباطات و تسهیل است. مجموعه مهارت ها شامل: مدیریت برنامه ، مدیریت تغییر ، مدیریت سایت شیرپوینت ، مدیریت پروژه ، تخصص زیرساخت فناوری است.
دوره های این مدرس:

آموزش Responsiveیی در 5 مرحله

Accountability in 5 Steps

پاسخگویی در محل کار فقط اتفاق نمی افتد. برخی از مهارت ها و تمرینات لازم است تا همه پاسخگو باشند. مهارت هایی را یاد بگیرید که به شما کمک می کند در هر زمان و هر زمان پاسخگو باشید.


آموزش مدیریت شروع سریع Office 365

Administering Office 365 Quick Start

به سرعت به عنوان سرپرست در Office 365 شروع به کار کنید. این دوره به شما کمک می کند تا cloud را درک کرده و از آن استفاده کنید ، برنامه صحیح را انتخاب کنید ، مجوز اشتراک ، نحوه بهترین راه پیمایش در سیستم عامل و موارد دیگر.


آموزش مدیریت پروژه های IT با Office 365

Manage IT Projects With Office 365

با کشف نحوه استفاده از یکپارچگی دقیق آفیس 365 و همه سرویس‌ها و برنامه‌های آن، به استفاده از Office 365 برای مدیریت یک پروژه فناوری اطلاعات بپردازید. برای موفقیت در پروژه بعدی خود از Office Pro، Exchange، SharePoint، OneDrive و Lync با هم استفاده کنید.


آموزش سفر خود را با مدیریت Office 365 شروع کنید

Starting Your Journey with Office 365 Administration

این دوره شما را از طریق فضای ابری هدایت می کند و اینکه Office 365 چگونه می تواند به سازمان شما کمک کند از بودن در ابر استفاده کند.


آموزش شروع کار با Office 365 Administration

Getting Started with Office 365 Administration

(اهداف قبل از 2017 را پوشش می دهد) شروع سریع Office 365 و فضای ابری. بیاموزید که چگونه به عنوان مدیر محیط Office 365 خود مستقیماً وارد شوید.


آموزش ایجاد انگیزه و بهینه سازی عملکرد تیم

Motivating and Optimizing Team Performance

این که آیا تیم شما به افزایش عملکرد نیاز دارد یا نه ، استفاده از عوامل انگیزشی و بهینه سازی این دوره باعث گردهمایی افراد ، تقویت تیم شما برای آینده و افزایش عملکرد مکرر می شود.