James D. Murray

جیمز دی موری یک متخصص امنیت اطلاعات فعال و مهندس نرم افزار منسوخ است. آقای موری از سال 1978 وقتی اولین برنامه BASIC خود را روی رایانه Commodore PET نوشت ، به فکر برنامه نویسی افتاد. اولین کار او ساخت تابلوهای مدار چاپی برای اپل بود] و رایانه های شخصی IBM PC ، اما او واقعاً برنامه نویسی را تا سال 1981 پس از "یافتن" دسترسی به چندین سیستم UNIX با کامپایلرهای C و اتصال به ARPAnet و بیت نت (در این زمان نیز انجام بازی های رایانه ای به شدت منحرف شده است.) آقای موری بیش از 25 سال به طور حرفه ای به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار در شرکت هایی با مشاغل مختلف از بازی های رایانه ای تا پیمانکاری دفاع سایبری ، ارتباطات از راه دور ، تحقیق و توسعه به طور حرفه ای کار می کرد. او همچنین برای ناشر O'Reilly & Associates به عنوان نویسنده کتاب کار نوشتن کتاب های رایانه ای را انجام داد. آقای موری در حال حاضر دوره های امنیت اطلاعات را در کالج استنبریج در جنوب کالیفرنیا تدریس می کند و به عنوان تحلیلگر امنیت شبکه برای یک شرکت Fortune 20 کار می کند. آقای موری دارای مدرک کارشناسی ارشد در MSIT امنیت اطلاعات از دانشگاه Capella است و بسیاری از گواهینامه های فناوری اطلاعات از جمله CISSP ، SSCP ، GSEC ، CEH ، EnCE ، CWSP ، Security + و CCNA را دریافت کرده است. او همچنین مدیر وب سایت صدور گواهینامه های فناوری اطلاعات ، www.TechExams.Net است ، جایی که او به همه انواع سوالات مردم در مورد گواهینامه های فناوری اطلاعات پاسخ می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش هک اخلاقی: سرریز بافر

Ethical Hacking: Buffer Overflow

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. درک سرریز بافر ممکن است دشوار باشد مگر اینکه اصول آن را بدانید. این دوره با این تصور که شما یک برنامه نویس یا دانشمند کامپیوتر نیستید ، اصول را آموزش می دهد.


آموزش ابزارهای پزشکی قانونی دیجیتال در کالی لینوکس: تصویربرداری و هش کردن

Digital Forensics Tools in Kali Linux: Imaging and Hashing

این دوره اطلاعات و نمایش ابزارهای تصویربرداری دیجیتال و هش رمزنگاری توزیع شده در کالی لینوکس را ارائه می دهد.


آموزش مفاهیم و عملکرد پایه لینوکس کالی

Kali Linux Concepts and Basic Functionality

این دوره آموزشی در مورد کالی لینوکس، ابزار محبوبی که برای کشف تهدیدات و آسیب پذیری ها در سیستم ها و شبکه های کامپیوتری استفاده می شود، به شما آموزش می دهد.